فرارسانه
1399/12/02
10:15
👤ابولفضل شهرآبادی مدیرعامل شرکت سبدگردان داریک پارس در نشست خبری یک دیدار، یک عرضه که به مناسبت پذیره‌نویسی واحدهای صندوق سرمایه‌گذاری در سهام فراز...

👤ابولفضل شهرآبادی مدیرعامل شرکت سبدگردان داریک پارس در نشست خبری یک دیدار، یک عرضه که به مناسبت پذیره‌نویسی واحدهای صندوق سرمایه‌گذاری در سهام فراز داریک در فرابورس برگزار شد، گفت:



✔️این صندوق از ۲ تا ۶ اسفندماه ۹۹ در بازار فرابورس پذیره‌نویسی می‌شود و ابزار مناسبی برای سرمایه‌گذاری غیرمستقیم در بازار سهام به شمار می‌رود.



☑️این صندوق از واحدهایی تشکیل شده که هر واحد آن ۱۰ هزار ریال است و هر سرمایه‌گذار می‌تواند از حداقل یک واحد تا هر تعداد واحد که تمایل داشت، خریداری کند.



✔️خریداران می‌توانند از طریق کارگزاران و نیز سیستم آنلاین خود سفارش خرید واحدهای این صندوق را در دوره پذیره‌نویسی ثبت کنند.



☑️هرچقدر که فرایند پذیره‌نویسی بهتر انجام شثد دوره بازگشایی نماد صندوق در بازار فرابورس کوتاه‌تر خواهد بود اما به طور کلی پس از اتمام دوره پذیره‌نویسی نماد آن بسته می‌شود تا پس از اخذ مجوزهای لازم از سازمان بورس نماد آن بازگشایی شود و این دوره معمولا بین یک تا سه هفته به طول می‌انجامد.



✔️مدیر صندوق سرمایه‌گذاری در سهام فراز داریک سبدگردان داریک پارس و بازارگردان آن شرکت سبدگردان اکسیر سودا هستند.



🆔@FaraRasane



انتهای خبر

0
0