اقتصاد آنلاین
1399/11/11
13:27
بیشترین تغییر مالکیت حقیقی و حقوقی در بورس امروز/ اقبال حقیقی‌ها به فلزات اساسی در روز سبز بازار

افراد حقیقی امروز ۵۹۰میلیارد تومان وارد بازار سهام کردند که بیشترین ورود پول حقیقی به بورس یا فرابورس مربوط به گروه فلزات اساسی و همچنین سهام کویر بود.

اقتصاد آنلاین – سیده زینب رزم گیر؛ در بورس امروز حقیقی‌ها حدود ۵۹۰میلیارد تومان وارد بازار سهام کردند. ارزش کل معاملات خرد ۹هزار و ۸۹۰میلیارد تومان بود، افراد حقیقی ۹۳درصد یعنی ۹هزار و ۱۶۰میلیارد تومان سهام خریدند و مازاد خریدشان ۶درصد از کل معاملات شد.


بیشترین ورود پول حقیقی به بورس و فرابورس در سه گروه «فلزات اساسی»، «محصولات شیمیایی» و «فرآورده‌های نفتی» رقم خورد در حالی که برآیند معاملات گروه‌های «بیمه و صندوق بازنشستگی» و «هتل و رستوران»به نفع حقوقی‌ها تمام شد.


سه نماد «کویر»، «پاکشو» و «فولاد» لقب بیشترین افزایش سهام حقیقی را به خود اختصاص دادند، توجه حقوقی‌ها نیز بیشتر به «بپاس»، «وگردش» و «ولصنم» معطوف بود.


مالکیت حقیقی در ترکیب سهامداری شرکت تولیدی فولاد سپید فراب کویر معادل ۸۸میلیارد تومان افزایش یافت و از سوی دیگر سهامداران حقوقی بیمه پاسارگاد با برتری ۲۲میلیارد تومانی ابتکار عمل را در دست گرفتند.


امروز افزایش سهام حقیقی‌ها در ۱۵۹نماد و افزایش سهام حقوقی‌ها در ۸۵نماد به بیش از یک میلیارد تومان رسید که جمع تغییر مالکیت دسته اول ۸۴۰میلیارد تومان و تغییر مالکیت دسته دوم ۲۷۰میلیارد تومان بود.


برای مشاهده تصاویر در اندازه اصلی روی آنها کلیک کنید


تغییر مالکیت صنایع 99.11.11
تغییر مالکیت سهام 99.11.11
انتهای خبر

0
0