آکادمی هلاکوئی
1400/07/11
10:10
نزدیک به ۴۰ درصد از جوانان اسپانیایی به فکر سرمایه گذاری در رمزارزها هستند

اختصاص وجوه به دارایی های رمزنگاری شده محبوب…

اختصاص وجوه به دارایی های رمزنگاری شده محبوب ترین استراتژی سرمایه گذاری برای جوانان اسپانیایی است زیرا ۳۸ درصد از آن ها اعتراف کردند که این کار را در ماه های آینده انجام خواهند داد.


بر اساس تحقیقات اخیر، ۳۸ درصد از اسپانیایی های ۲۵ تا ۴۰ ساله قصد دارند در ماه های آینده وارد بازار ارزهای رمزنگاری شده شوند. علاوه بر این، ۲۱ درصد از شرکت کنندگان قبلا روی بیت کوین یا برخی از آلتکوین ها سرمایه گذاری کرده اند.


آیا اسپانیایی ها وارد حوزه رمزنگاری می شوند؟


نئوبانک اسپانیایی، Rebellion، یک نظرسنجی انجام داد تا مشخص شود اسپانیایی های جوان به این فکر افتاده اند که در آینده نزدیک به سمت ارزهای رمزپایه حرکت کنند. بر اساس نتایج این نظر سنجی، بیش از یک سوم شرکت کنندگان پاسخ مثبت دادند.


سرمایه گذاری در دارایی های دیجیتال بیشترین قرارداد سرمایه گذاری در بین افراد محلی بین ۲۵ تا ۴۰ سال است، زیرا حدود یک پنجم آنها اعتراف کرده اند که قبلا به رمزارزها بودجه اختصاص داده اند. صندوق ها و سپرده های بازنشستگی با ۱۹ درصد در رتبه دوم قرار گرفتند.


این نظرسنجی همچنین دلایل اصلی جوانان را برای مشاهده نوسان رمزنگاری نشان داد. ۲۷ درصد از شرکت کنندگان معتقدند که این یک “سرمایه گذاری خوب” است، در حالی که ۲۷ درصد بیت کوین و آلتکوین ها را “آینده پرداخت ها” می دانند. با این حال، دانش در مورد این موضوع نیاز به بهبود دارد زیرا ۱۷ درصد پاسخ دادند که هیچ چیز در مورد رمزنگاری نمی دانند.


سرجیو سرو (Sergio Cerro)، مدیرعامل Rebellion، اظهار داشت که دارایی های دیجیتالی “عاملی مهم برای در نظر گرفتن در آینده” خواهد بود. وی تاکید کرد که اکنون زمان آن است که شرکت هایی مانند شرکت او این نوع از کلاس دارایی را بپذیرند:


“دنیای پرداخت ها در حال تغییر است و اکنون زمان تصمیم گیری است که آیا می خواهیم در این تغییر شرکت کنیم یا خیر. این مساله درباره زمان است که ما قبل از موسسات و سازمان های بزرگ اقدام به پذیرش آن ها به عنوان روشی از پرداخت نماییم.”


فناوری بلاکچین به اسپانیا وارد شد


اسپانیایی های جوان تنها بخش اجتماعی جامعه محلی نیستند که از صنعت رمزنگاری حمایت می کنند. بر اساس گزارش دیگری، ۲۵ درصد از شرکت های اسپانیایی در مقطعی از فناوری بلاکچین استفاده نموده اند. در حالی که کاربران فعال ۱۱ درصد بودند، همچنان رشد قابل توجهی را در مقایسه با ۱ درصد در پایان سال ۲۰۱۹ (۱۳۹۸) نشان می دهد.


علاوه بر این، ۴۶ درصد از شرکت های بزرگ در اسپانیا با استفاده از فناوری Ledger برای افزایش امنیت خود در آینده، موافق هستند.


خسوس رودریگز (Jesús Rodríguez)، مدیرعامل شرکت فناوری REALSEC، اشاره کرد که اگرچه استفاده از راه حل های بلاکچین در صنعت اسپانیا استقبال روزافزونی دارد، اما هنوز نیاز به کار روی کارآیی آن وجود دارد:


“اقتصاد جدید اتخاذ مدل های تجاری جدید بر اساس نوآوری دیجیتالی را تحمیل می کند. در این زمینه، در سال ۲۰۲۰ (۱۳۹۹)، بلاکچین به عنوان یک فناوری کارآمد که به کاهش هزینه ها و خطرات کمک می کند و به عنوان یکی از اصلی ترین استراتژی های تکنولوژیکی که می خواهد تعداد زیادی از شرکت ها را در خود جای دهد، تصور می شود.”




این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی هلاکوئی نمی‌باشد.


منبع: Cryptopotato.com



انتهای خبر

0
0