بورس۲۴
1402/02/10
18:01
پیام تبریک مدیرعامل پتروشیمی امیرکبیر به مناسبت روز کارگر

مدیرعامل شرکت پتروشیمی امیرکبیر با صدور پیامی روز کارگر را تبریک گفت.

پیام تبریک مدیرعامل پتروشیمی امیرکبیر به مناسبت روز کارگر

بورس۲۴ : مدیرعامل شرکت پتروشیمی امیرکبیر با صدور پیامی روز کارگر را تبریک گفت.


سعید صادقی با صدور پیامی به مناسبت روز کارگر از تلاش پرسنل این شرکت تقدیر و تشکر نمود.


در متن این پیام آمده است:


بسم الله الرحمن الرحیم


گرامیداشت یازدهم اردیبهشت ماه روز جهانی کار و کارگر ، به پاس خدمات صادقانه و بی دریغ کارگران شریف، مومن و صبور ایران اسلامی ، فرصتی مغتنم و بی نظیر است تا زحمات شبانه روزی این عزیزان را ارج نهیم.


بدون شک بخش عظیمی از پیشرفت‌ها و دستاورد‌ها و موفقیت های بخش اقتصادی کشور مرهون کوشش و مجاهدت بی وقفه و شبانه روزی کارگران است.


شاید جان مطلب جایگاه حقیقی کارگران در کشور ما را بتوان در بیانات امروز رهبر معظم انقلاب در دیدار با کارگران جست، آنجا که فرمودند: «کار به علت تامین کردن همه نیازها و لوازم زندگی مردم و کشور، در واقع حیات جامعه است اما اگر کارگر نباشد، از کار و آثار آن و پیشرفت و شکوفایی کشور خبری نیست، بنابراین ارزش کارگر، ‌ارزش حیات جامعه و زندگی مردم است.»


رخداد هر ساله گرامیداشت روز کارگر، پیش از هر چیز، یادآوری یک دین است، دینی که میلیون ها کارگر زن و مرد با شرف ایرانی بر گردن همه ما دارند و قدرشناسی و به جای آوردن آیین سپاس کمترین کاری است که می توان و باید در حق این خدوم ترین و نجیب ترین اعضای جامعه انجام داد.


در کشوری با ذخایر عظیم نفت و گاز ، بدیهی است که صنعت راهبردی پتروشیمی و محصولاتش نقشی استراتژیک داشته باشند. اگر نگویم تمام بار این صنعت کلان، اما بخش عمده ای از بار آن بر دوش کارگران، تکنسین ها، مهندسان مهین دوست و پرسنلی است که بیرق و درفش تلاش و کوشش را در میانه جنگ نابرابر اقتصادی بر زمین نگذاشتند و اجازه ندادند که خصم بد طینت از این جبهه به ایران عزیز ما ظفر و نفوذ یابد.


یک بار دیگر وظیفه خود می دانم به عنوان خادم مجموعه پتروشیمی امیرکبیر دست یک یک عزیزان کارگر و همکارانم را در این روز عزیز به گرمی بفشارم و فرصت را برای تجدید عهد و پیمان دوباره در مسیر سازندگی ایران اسلامی مغتنم بشمارم.


سعید صادقی


مدیرعامل


نهم اردیبهشت ماه ۱۴۰۲

انتهای خبر

0
0