آکادمی هلاکوئی
1400/03/27
13:50
نگاهی کلی به وضعیت بازار امروز رمزارزها (۲۷ خرداد)

همانطور که قبلا گزارش کردیم، بعد از چندین…

همانطور که قبلا گزارش کردیم، بعد از چندین روز روند ریزشی قیمت و رسیدن آن به زیر ۳۵۰۰۰ دلار، ارز رمزنگاری شده اول بازار با اخبار امیدوار کننده ای از السالوادور و هند روبرو شد. در نتیجه این اتفاق، BTC حتی به بالای ۴۰۰۰۰ دلار هم رسید و در نهایت بالاترین قیمت یک ماهه آن در حدود تراز ۴۱۳۷۵ دلار ثبت شد.


با این حال ، تلاش بیت کوین برای حفظ سطوح بالای ۴۰۰۰۰ دلار در این مرحله متوقف شد. خرس ها این حرکت را دنبال کرده و این ارز رمزنگاری شده را به سمت پایین هدایت کردند. در ۲۴ ساعت گذشته، اوضاع اندکی بدتر شد و BTC تا حدود ۳۸۰۰۰ دلار کاهش یافت. با این وجود، از آن زمان بیت کوین حدود هزار دلار بهبود یافته و در حال حاضر بالاتر از ۳۹۰۰۰ دلار ترید می شود.


کوین های جایگزین هم در طول ۲۴ ساعت گذشته شرایط چندان مطلوبی نداشته اند. اتریوم سقوط آزاد خود را با کاهش ۴ درصدی دیگر ادامه داد. در نتیجه، دومین ارز رمزنگاری شده بزرگ بازار به زیر ۲۴۵۰ دلار سقوط کرد.


بایننس کوین (BNB) حدود ۲٪ کاهش یافت و به زیر ۳۶۰ دلار رسید. ADA (-۲.۴٪) ، DOGE (-۲.۴٪) ، XRP (-۲٪) ، DOT (-۲.۵٪) ، UNI (-۳٪) ، BCH (-۱٪) و LTC (-۲٪) نیز از دیروز اندکی از ارزش خود را از دست داده اند.


بازار  - نگاهی کلی به وضعیت بازار امروز رمزارزها (27 خرداد)

سولانا بعد از لیست شدن در کوین بیس پرو، با افزایش ۳ درصدی به بالای ۴۰ دلار رسید و به تنها آلتکوین بزرگی تبدیل شد که امروز در منطقه سبز است.


به غیر از AMP ، که در ۲۴ ساعت ۲۵ درصد و در طی یک هفته بیش از ۱۰۰ درصد افزایش قیمت داشته است، بسیاری دیگر از آلتکوین های کوچکتر امروز به رنگ قرمز دیده می شوند.


SHIB (-۹٪), The Graph (-۸٪), Chiliz (-۸٪), Polygon (-۶٪), UMA (-۶٪), Klaytn (-۶٪) از دیگر آلتکوین های ریزشی امروز هستند.


در نهایت، ارزش بازار ارزهای رمزپایه در یک روز کمی کمتر از ۱۰۰ میلیارد دلار کاهش یافته و به حدود ۱.۶ تریلیون دلار رسیده است.



این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی هلاکوئی نمی‌باشد.


منبع: cryptopotato


انتهای خبر

0
0