رمزارز نیوز
1401/02/30
14:30
نصب ۸۰۰ دستگاه خودپرداز دیگر در آمریکا!

علی‌رغم سقوط بزرگ اخیر بازار، پروژه‌های همگانی کردن استفاده از ارزهای دیجیتال متوقف نشده‌اند. در تازه‌ترین… مطالعه مطلب ...

علی‌رغم سقوط بزرگ اخیر بازار، پروژه‌های همگانی کردن استفاده از ارزهای دیجیتال متوقف نشده‌اند. در تازه‌ترین اقدام، فروشگاه Kwik Trip مستقر در ویسکانسین آمریکا قرار است با شرکت ارزهای دیجیتال تگزاسی، Coinsource، برای نصب ۸۰۰ دستگاه خودپرداز بیت کوین، همکاری کند.


این کیوسک‌های بیت کوین کاربری آسانی دارند و قرار است به‌غیراز ویسکانسین در شهرهای مینه‌سوتا، ایلینوی و آیووا نیز نصب شوند.


با این حال، شرکت تگزاسی، بابت خدمات خود، کارمزد سنگین ۱۱ درصدی دریافت می‌کند. امری که البته نزد دیگر شرکت‌های ارائه‌دهنده این خدمات نیز معمول است. با این وجود، سهولت استفاده از این دستگاه‌ها و عدم نیاز به فرآیندهای KYC، آن‌ها را محبوب کرده است.


گفته می‌شود، پنهان ماندن هویت استفاده‌کننده از دستگاه و فراهم شدن زمینه پول‌شویی، یکی از جوانب منفی این دستگاه‌هاست.


شرکت Kwik Trip مالک برند Karuba نزدیک به ۶۰ سال است که در صنعت قهوه، آب‌معدنی، آبمیوه و محصولات مرتبط با ۸۰۰ شعبه در آمریکا فعال است.


در حالی که دستگاه‌های خودپرداز بیت کوین در آمریکا روزبه‌روز بیشتر می‌شوند؛ نصب و استفاده از آن‌ها در اروپا به کندی پیش می‌رود. حتی بریتانیا آن‌ها را به طور کامل ممنوع کرده است. سال گذشته، والمارت بیش از ۲۰۰ دستگاه خودپرداز بیت کوین را در آمریکا راه‌اندازی کرد. این دستگاه‌ها محدود به بیت کوین نیستند و به‌تازگی از شیبا و دوج کوین نیز پشتیبانی می‌کنند.


دریافت ۷۰,۰۰۰ شیبا رایگان فقط با تکمیل ثبت نام در صرافی والکس میتونی ۷۰,۰۰۰ شیبا رایگان هدیه بگیری!


دریافت جایزه

انتهای خبر

0
0