آکادمی هلاکوئی
1401/02/10
12:20
سقوط فانتوم (FTM) به کف قیمتی ۸ ماهه

رمزارز فانتوم (FTM) امروز ،شنبه به کف قیمتی…

رمزارز فانتوم (FTM) امروز ،شنبه به کف قیمتی هشت ماهه خود کاهش یافت. این درحالیست که به نظر می رسد معامله گران با توجه به سیگنال فروش مجموعه ای از اندیکاتورها درحال دامپ این رمزارز هستند. میزان لیکوئیدیشن FTM در سال جاری به سقف خود رسیده است.


FTM در ۲۴ ساعت گذشته نزدیک به ۱۳ ٪ کاهش یافت و درلحظه انتشار این مطلب با قیمت ۰.۸۳ دلار معامله می شود که کف قیمتی آن از اوایل سپتامبر(اواسط شهریور) است. این رمزارز در طول هفته گذشته ،بالغ بر ۲۲ ٪ افت داشت که یکی از بدترین عملکرد های هفتگی آن محسوب می شود.


استیبل کوین شبکه فانتوم ، FUSD ، نیز دیگر با ارزش یک دلاری برابری نمی کند و در معرض خطر بی ثباتی قرار دارد. این استیبل کوین درحال حاضر با افت ۲۳ درصد با قیمت ۰.۷۷ دلار معامله می شود.


تعدادی از هک ها ، سرمایه گذاران FTM را نگران کرد


به نظر می رسد دلیل روند نزولی اخیر این رمزارز ناشی از هک یکی از پروتکل های زنجیره ای Defi است. Deus Finance اخیرا مورد حمله قرار گرفت که در اثر آن ، بالغ بر ۱۳ میلیون دلار دزدیده شد.


علیرغم اینکه این پلتفرم متعلق به شبکه فانتوم نیست ، اما این دومین باری است که شبکه غیر متمرکز Deus در معرض حمله قرار گرفت. یک پروتکل دیگر مبتنی بر FTM ، به نام Fantasm ، در ماه مارس(اسفند-فروردین) مورد سوء استفاده قرار گرفت.


به نظر می رسد که هک های مکرر ، اعتماد به نفس سرمایه گذاران نسبت به امنیت این پروتکل را تضعیف کرده است. ضرر و زیان FTM در پی این اتفافات بیشتر شده است.


داده های CoingLass همچنین حاکی از آن است که بالغ بر ۴ میلیون دلار در معاملات FTM لیکوئید شده است. ۹۰ درصد از این میزان مربوط به پوزیشن های معاملاتی لانگ بود.


سیگنال فروش اندیکاتورها


FTM به زیر سطح حمایت ۰.۹۶ دلاری کاهش یافته است. بر اساس داده های TradingView، این رمزارز درحال حاضر زیر بسیاری از میانگین های متحرک اصلی معامله می شود که نشان دهنده فشار فروش بالای آن است.


احساسات کلی در این رمزارز حاکی از فروش آن است.


با این وجود ، برخی از اندیکاتورها نشان می دهند که ضرر و زیان های شدید این آلت کوین ممکن است به عنوان یک فرصت خرید تلقی گردد.




این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی هلاکوئی نمی‌باشد.


منبع: coingape


انتهای خبر

0
0