اقتصاد آنلاین
1399/10/02
10:11
سنگین‌ترین صف‌های خرید و فروش بورس امروز/ فشار فروش در پالایشی‌ها و فولادی‌ها

خالص تقاضا برای خرید سهام از رقم دو هزار و ۹۹۰میلیارد تومان عبور کرد، بیشترین سفارشات خرید برای صنعت محصولات شیمیایی به ثبت رسید.

اقتصاد آنلاین – هانا پاکمند ؛ در ساعت ۹و ۴۰دقیقه صف‌های خرید حدود چهار هزار و ۱۶۵میلیارد تومان و ارزش کل صف‌های فروش هزار و ۱۷۵میلیارد تومان بوده است، بدین ترتیب خالص سفارشات خریدی که در سیستم معاملات ثبت شده به دو هزار و ۹۹۰میلیارد تومان می‌رسد.


تا این ساعت بیشترین تقاضا در صفوف خرید «بوعلی»، «وگردشح» و «قرن» به چشم می‌خورد به طوری که فقط برای سهام پتروشیمی بوعلی سینا بیش از ۶۲۵میلیارد تومان سفارش خرید وجود دارد، بیشترین عرضه نیز در صفوف فروش «غبهنوش»، «گشان» و «فوکا» در نوبت انتظار است.


ارزش ۱۰صف خرید برتر بورس و فرابورس در مجموع هزار و ۸۵۵میلیارد تومان (۴۵درصد کل) و ۱۰صف فروش برتر ۹۶۵میلیارد تومان (۸۲درصد کل) می‌شود، همچنین حجم صف‌های خرید در ۹۰نماد و حجم صف‌های فروش در ۱۴نماد بیش از ۱۰میلیارد تومان بوده است.گفتنی است حجم صف تولید خاک نسوز استقلال (کباده) به ۲۷.۱درصد کل تعداد سهام آن می‌رسد.


«محصولات شیمیایی» محبوب‌ترین صنعت امروز با خالص تقاضای بیش از ۹۳۰میلیارد تومان است و پس از آن گروه «مواد و محصولات دارویی» قرار دارد که برآیند سفارشات خرید آن حدود ۲۴۰میلیارد تومان می‌شود، از سویی دیگر گروه «لاستیک و پلاستیک» با فشار فروش ۱۴۰میلیارد تومانی همراه است.


این جدول حدود ۳۹درصد از پنج هزار و ۳۴۰میلیارد تومانی که در صف خرید یا فروش قرار گرفته‌اند را تشکیل می‌دهد. در مجموع چهار هزار و ۳۱۰میلیارد تومان سهام خرید و فروش شده که نسبت صف‌ها به آن ۱۲۴درصد است و با فرض معامله کامل صف‌ها ارزش معاملات به ۹هزار و ۶۵۰میلیارد تومان خواهد رسید.


برای مشاهده تصویر، در اندازه اصلی روی آن کلیک کنید


صفهای خرید و فروش بورس  99.10.02
نقشه صفهای خرید و فروش بورس  99.10.02

انتهای خبر

0
0