آکادمی هلاکوئی
1400/07/03
11:20
آندره کرونژ یک بازار جدید NFT را معرفی کرد

شبکه غیر متمرکز Fantom از جدیدترین اکوسیستم افزوده…

شبکه غیر متمرکز Fantom از جدیدترین اکوسیستم افزوده شده به خود استقبال کرد. در یک پست وبلاگی در ۲۴ سپتامبر(دیروز) ، این شبکه نسخه بتا بازار NFT جدید خود ، Artion را اعلام کرد. بر اساس این پست ، Artion کد نویسی منبع باز ، سرعت تراکنش سریع ، هزینه ها و کارمزدهای کم مربوطه را تبلیغ می کند.


Cronje بنیانگذار موسسه بزرگ دیفای، Yearn Finance است. علاوه بر این ، در سال ۲۰۲۰ دیفای پرایم به دلیل مشارکت خود در فضا ، او را “شخص دیفای سال” نامید.


بر اساس اطلاعات Block Research ، فضای DeFi سریع ترین بخش در حال توسعه ی صنعت کریپتو است. این آخرین اعلان از شبکه Fantom، رونق NFT را با رشد DeFi ترکیب می کند.


این بازار جدید ان اف تی Artion با توکن های ERC۲۰ بر اساس شبکه Fantom کار می کند. آنها شامل fUSDT ، USDC ، DAI و wFTM هستند. در مورد FTM/wFTM ، بازار دارای یک ایستگاه مبادله داخلی برای wrap/unwrap این توکن ها است.


هزینه های پایین ، راندمان بالا


با توجه به پست وبلاگ ، بازار دارای کامزد تولید کم ۱۰ FTMو ۰ درصد کمیسیون فروش است. علاوه بر این ، سازندگان NFT می توانند حق امتیاز را در لحظه تولید ترتیب دهند و حتی از فروش های بعدی درآمد کسب کنند. این در حالی است که هزینه های بالا در سایر شبکه ها، مورد بررسی دقیق از سوی نهادهای نظارتی قرار گرفته است.


در به روز رسانی آمده است: “ماموریت ما به طور خلاصه این است که سازندگان را از هزینه ها و محدودیت های بالا که تخیلات را محدود می کند ، خلاص کنیم.”


علاوه بر هزینه های کم ، Artion دارای طراحی UX کارآمد برای زمان بارگذاری و پاسخگویی سریع است. برنامه نویسی زیربنای بازار، منبع باز است.


برای افرادی که کالاهای قابل جمع آوری در سایر بازارهای NFT دارند ، Artion دارای پل ان اف تی Ethereum-Fantom داخلی برای تعامل پذیری است. بنابراین ، Artion اولین بازار NFT میان شبکه ای است. آنهایی که در شبکه های دیگر از هزینه های زیاد و زمان پردازش دلسرد می شوند می توانند مجموعه های خود را به Fantom منتقل کنند.


فانتوم برای آینده


همراه با ویژگی های آماده برای راه اندازی این بازار ، Fantom نقشه ای را برای به روز رسانی های بعدی Artion منتشر کرد. نقشه راه شامل: ایجاد مجموعه های ERC-۷۲۱ یا ERC-۱۱۵۵ و پشتیبانی و ردیابی ERC-۱۱۵۵ است. همچنین به پشتیبانی آینده ERC-۲۹۸۱ و افزایش گزینه های پرداخت ERC-۲۰ اشاره کرد. سرانجام ، Artion قصد دارد یک سیستم گسترش یافته برای نوتیفیکیشن های ایمیل ارسال کند.


انتشار Artion جدیدترین اخبار مهم شبکه Fantom است. در اواخر ماه آگوست ، Fantom یک اعلامیه بزرگ دیگر منتشر کرد. از برنامه تشویقی ۳۷۰ میلیون FTM برای تیم های پروتکل موجود در شبکه، رونمایی کرد.


به گفته بنیاد Fantom ، این برنامه در تلاش برای هماهنگی بهتر “مشوق ها بین کاربران ، سازندگان و شبکه” است. همانطور که فضای DeFi همچنان در حال گسترش است ، سیستم عامل های نوآورانه به تعداد روزافزون توسعه دهندگان و سرمایه گذاران در صنعت خدمات رسانی می کنند.




این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی هلاکوئی نمی باشد


منبع: beincrypto


انتهای خبر

0
0