رمزارز نیوز
1401/04/10
14:30
تاثیر ریزش بازار بر پرداخت با ارزهای دیجیتال!

گونزالو پرز دل آرکو (Gonzalo Pérez del Arco)، مدیر بخش امور دولتی در جنوب اروپا برای غول پرداخت امریکن اکسپرس… مطالعه مطلب ...

گونزالو پرز دل آرکو (Gonzalo Pérez del Arco)، مدیر بخش امور دولتی در جنوب اروپا برای غول پرداخت امریکن اکسپرس (American Express)، معتقد است که پرداخت با ارزهای دیجیتال در حال حاضر مقرون‌به‌صرفه نیست.


به گفته آرکو، عوامل متعددی باعث می‌شوند که انجام پرداخت‌ها با ارزهای دیجیتال در بازار فعلی غیرممکن باشد، مانند کارمزدهای بالای تراکنش و عدم تمایل برخی از کسب‌وکارها برای پذیرش پرداخت‌های دیجیتال. با این حال، آرکو خاطرنشان کرد که پرداخت‌های رمزارزی در آینده می‌توانند به واقعیت تبدیل شوند و شرکت او هم تمایل دارد در همین راستا کار کند.


آرکو خاطرنشان کرد که امریکن اکسپرس با سرمایه‌گذاری و توسعه چندین مورد استفاده از کریپتو از طریق بازوی سرمایه‌گذاری خطرپذیر خود، یعنی Amex Ventures، قدم به دنیای ارزهای دیجیتال گذاشته است. در همین راستا، او به همکاری اخیر امریکن اکسپرس با آبرا (Abra)، یک شرکت مالی فعال در حوزه ارزهای دیجیتال، برای ایجاد یک کارت اعتباری با پاداش رمزارزی، اشاره کرد.


در حالی که امریکن اکسپرس در رویکرد رمزارزی خود محتاطانه عمل می‌کند، سایر غول‌های پرداخت مانند مسترکارت (Mastercard) و ویزا (Visa)، فعالانه در حال گسترش خدمات و فعالیت‌های خود به بخش توکن‌های غیرقابل تعویض (NFT) و وب ۳ هستند.


دریافت ۳۰,۰۰۰ شیبا رایگان فقط با ثبت نام در صرافی ارز پلاس میتونی ۳۰,۰۰۰ شیبا جایزه هدیه بگیری!


دریافت جایزه

انتهای خبر

0
0