بورس پرس
1399/12/14
00:00
مجوز افزایش سرمایه ۱۱۱۵ و ۲۲۰ درصدی سهم پرحاشیه و یک شرکت دیگر

دو شرکت آذرآب و سرمایه گذاری پارس توشه مجوز افزایش سرمایه ۱۱۱۵ و ۲۲۰ درصدی را از دو محل تجدید ارزیابی و سود انباشته گرفتند و آماده برگزاری مجمع فوق العاده شدند.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس ، دو شرکت آذرآب و سرمایه گذاری پارس توشه مجوز افزایش سرمایه ۱۱۱۵ و ۲۲۰ درصدی را از سازمان بورس گرفتند و آماده برگزاری مجمع فوق العاده شدند.


براین اساس، "فاذر" که پیشنهاد افزایش سرمایه ۱۹۱۲ درصدی داده بود تا سرمایه فعلی را به ۲.۰۱ هزار میلیارد تومان برساند، مجوز افزایش سرمایه ۱۱۱۵ درصدی گرفت.


به این ترتیب، سرمایه فعلی این شرکت بورسی از ۱۰۰ میلیارد تومان به ۱.۲ هزار میلیارد تومان می رسد. این تامین مالی از محل تجدید ارزیابی دارایی‌ها و برای اصلاح ساختار مالی صرف می شود.


شرکت می تواند مبلغ افزایش سرمایه از محل تجدید ارزیابی طبقه زمین به میزان ۱.۰۷ هزار میلیارد تومان را تصویب و کل مبلغ افزایش سرمایه از تجدید ارزیابی طبقه ساختمان به مبلغ ۶۴۶.۹ میلیارد تومان را در اختیار هیات مدیره قرار دهد تا پس از رفع موارد مطرح شده در مجوز با در نظر گرفتن مفاد تبصرة یک اصلاحیة مادة ۱۰ آیین‌نامة اجرایی ۱۴۹ قانون مالیات‌های مستقیم، اقدام به انجام افزایش سرمایه از این محل کند.


همچنین "وتوشه " سرمایه فعلی را از ۱۵۰ به ۴۸۰ میلیارد تومان می رساند. تامین مالی این شرکت بورسی از محل سود انباشته و برای اصلاح ساختار مالی اعمال می شود.


تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir


انتهای پیام


انتهای خبر

0
0