رمزارز نیوز
1401/04/29
12:30
اتریوم کلاسیک از نردبان اتریوم بالا رفت!

در یک هفته اخیر، اتریوم (ETH) رشد قابل‌توجهی را از خود نشان داده و در زمان انتشار این خبر، تا ۱،۵۷۰ دلار صعود… مطالعه مطلب ...

در یک هفته اخیر، اتریوم (ETH) رشد قابل‌توجهی را از خود نشان داده و در زمان انتشار این خبر، تا ۱،۵۷۰ دلار صعود کرده است. با این حال، اتریوم تنها رمزارزی نیست که در آستانه به‌روزرسانی ادغام (Merge) رشد داشته است.


اتریوم کلاسیک (ETC)، یکی از رمزارزهای قدیمی بازار هم از اخبار ارتقای اتریوم بهره برده و در یک هفته گذشته، رشد چشمگیری داشته است. داده‌های بازار نشان می‌دهند که قیمت ETC این هفته نزدیک به ۸۰ درصد (حتی بیشتر از اتریوم) افزایش یافته و در زمان انتشار این خبر، به محدوده ۲۵٫۱۵ دلار رسیده است.


طی به‌روزرسانی ادغام، الگوریتم اجماع شبکه اتریوم از اثبات کار به مدل اثبات سهام تغییر خواهد کرد و در این میان، اتریوم کلاسیک این پتانسیل را دارد که پذیرای ماینرهای اتریوم در شبکه خود باشد. برای این منظور و شروع استخراج در اتریوم کلاسیک، ماینرها تنها به ارتقاهای جزئی نیاز دارند. به نظر می‌رسد که این ساده‌ترین گزینه برای ماینرهای اتریوم است تا به این ترتیب، از بی‌فایده شدن تجهیزات خود جلوگیری کنند.


البته، به گفته کالین وو (Colin Wu)، خبرنگار معروف حوزه رمزارزها، انتقال هش‌ریت فعلی به ETC می‌تواند خطر حمله ۵۱ درصدی را ایجاد کند. بنابراین، ماینرها ممکن است تمایل داشته باشند که بلاکچین خود را راه‌اندازی کنند که این هم بسیار بعید به نظر می‌رسد؛ چون آنها توانایی ساخت یک اکوسیستم را ندارند. به همین دلیل، وو معتقد است که ETC همچنان پلتفرمی ایده‌آل برای انتقال هش‌ریت اتریوم است.


انتهای خبر

0
0