بورس پرس
1401/01/28
14:39
معاملات مشکوک پرجمعیت ترین شرکت، یک پتروشیمی،۳ قندی و سیمانی+۱۰ نماد

در روز رشد ۷.۴ هزار واحدی شاخص، پرجمعیت ترین شرکت بورس، یک پتروشیمی ، سه سهم قندی و سیمانی به همراه ۱۰ نماد دیگر، مشمول معاملات مشکوک شدند.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس ، در جریان معاملات دومین روز کاری این هفته، بازار سهام با فضایی مثبت و گرایش به تک نمادهای کوچک آغاز به کار کرد و در نهایت، شاخص بورس با رشد ۷۴۰۸ واحدی و ورود در کانال یک میلیون و ۴۷۵ هزار تایی به معاملات روزانه پایان داد .


به این ترتیب، بیش از ۶.۲ و ۶.۲ هزار میلیارد تومان در بورس و فرابورس دست به دست شد و بیشترین حجم معاملات هم به شستا با داد و ستد ۱.۱ میلیارد سهم و سایپا، گسترش سرمایه گذاری ایران خودرو، ایران خودرو به همراه گروه بهمن با تقاضای ۷۳۸، ۵۰۳، ۴۹۸ و ۳۶۷ میلیون سهمی تعلق گرفت.


در این میان، بررسی اطلاعات پردازش اطلاعات مالی مبنا نشان داد ۱۵ شرکت با داد و ستد ۱۵ تا چهار برابری نسبت به میانگین یک ماهه در زمره معاملات مشکوک قرار گرفته اند.


در صدر این فهرست، سرمایه گذاری توسعه صنعتی ایران (پرجمعیت ترین شرکت بورس از لحاظ تعداد سهامداران) شرکت حاضر در بازار اول بورس با رشد ۴.۶ درصدی قیمت سهام و صف خرید، شاهد داد و ستد ۲۰۸.۷ میلیون سهمی شد.


در ادامه هم شرکت های ایتالران ، ارتباطات سیار ایران، شهداب ناب خراسان ، سازه پویش ، زرین معدن آسیا ، پتروشیمی تخت جمشید ، سرمایه گذاری نور کوثر ایرانیان ، قند بیستون ، بهمن لیزینگ، پگاه گلپایگان، قند لرستان ، شیرین دارو، سیمان کارون و داده گستر عصر نوین ، معاملات مشکوک امروز شدند.


حضور پرجمعیت ترین شرکت بورس، یک پتروشیمی، سه سهم قندی و سیمانی به همراه ۱۰ شرکت بورسی و فرابورسی از جمله نکات جالب این فهرست بود.


برای مشاهده اطلاعات دیگر مانند گزارش وقایع بازار ، بازدهی ماهانه سهام و صنایع و... می توان به rahavard۳۶۵.com مراجعه کرد.



تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir


انتهای پیام



انتهای خبر

0
0