آکادمی هلاکوئی
1401/03/24
10:28
راه اندازی ابزارهای سرمایه گذاری استیبل کوین ها توسط صرافی آرژانتینی Buenbit

درحال حاضر صرافی های بیشتری سعی می کنند…

درحال حاضر صرافی های بیشتری سعی می کنند گزینه های سرمایه گذاری متنوعی را برای مشتریان خود ارائه دهند که به آنها اجازه می‌دهد با وجوهی که در پلتفرم هایشان سپرده گذاری می کنند، درآمد کسب کنند. Buenbit، یک صرافی آرژانتینی، یکی از این صرافی ها است که اخیرا گنجاندن دو استیبل کوین را به عنوان بخشی از ابزارهای سرمایه گذاری با بازدهی سالانه خود اعلام کرده است. این شرکت تایید کرد که ساختارهای سرمایه‌گذاری مبتنی بر USDC و USDT از قبل برای کاربران در دسترس بوده است تا بازدهی سپرده‌های این استیبل کوین‌ها را به دست آورند.


طبق گزارش‌های رسانه‌های محلی، صرافی ۱۱ درصد برای سپرده‌های USDC و ۹ درصد برای سپرده‌های USDT ارائه می‌کند. این ابزارها به رمزارزها دیگری مانند BTC، ETH، DAI، BNB، DOT، ADA، SOL و MATIC می پیوندند و به مشتریان این صرافی اجازه می‌دهند بدون نگرانی از نوسانات قیمت، بازدهی کسب کنند. سود این محصولات نیز روزانه واریز می شود.


هدف گذاری برای تورم بالا


این صرافی بازارهای با تورم بالا (مانند آرژانتین) را هدف قرار داده است، جایی که مشتریان از نوسانات هراس دارند اما باید سرمایه خود را برای به دست آوردن بازدهی در موقعیت قرار دهند. فدریکو اوگ (Federico Ogue)، مدیر عامل Buenbit، هدف این دسته جدید از محصولات سرمایه گذاری را توضیح داد. او بیان کرد:


«ما همچنان به ارائه راه حل هایی ادامه می دهیم که به مردم کمک می‌کند تا در برابر تورم در امان بمانند و کریپتو را مکانی با کاربری آسان برای امور مالی روزمره خود بیابند. استیبل کوین ها یکی از محصولاتی هستند که کاربران بیشترین اعتماد را دارند، به همین دلیل است که ما بازدهی را راه اندازی می کنیم که به افزایش سرمایه هر یک از آنها کمک می کند.»



این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی هلاکوئی نمی‌باشد.


منبع: news.bitcoin


انتهای خبر

0
0