رمزارز نیوز
1401/06/20
14:30
اولین پلتفرم وام‌دهی NFT کاردانو آماده راه‌اندازی است!

پروتکل Aada Finance، اولین پروتکل وام‌دهی و استقراض توکن غیرقابل تعویض (NFT) کاردانو، میزبان یک مسابقه جایزه… مطالعه مطلب ...

پروتکل Aada Finance، اولین پروتکل وام‌دهی و استقراض توکن غیرقابل تعویض (NFT) کاردانو، میزبان یک مسابقه جایزه برای یافتن باگ، قبل از راه‌اندازی شبکه اصلی خود در تاریخ ۱۳ سپتامبر است.


بر اساس یک پست وبلاگی منتشرشده توسط این پروتکل، ۲۵ هزار دلار جایزه برای پیدا کردن یک باگ مهم در قرارداد هوشمند آن، تعیین شده است.


پس از ماه‌ها استفاده عمومی از شبکه آزمایشی، پلتفرم وام‌دهی ارزهای دیجیتال Aada Finance اکنون آماده راه‌اندازی است و کاربران را قادر می‌سازد تا با استفاده از یک تکنیک ویژه، اوراق قرضه غیرقابل تعویض را به یکدیگر قرض دهند. این پلتفرم قصد دارد پیش از ارتقای واسیل در ۲۲ سپتامبر، راه‌اندازی شود.


بر طبق گزارش‌ها، نیمی از ۱۲ صرافی برتر جهان، یعنی بایننس، MEXC، Bitrue، AAX، WhiteBIT و BKEX، آمادگی خود را برای ارتقای واسیل اعلام کرده‌اند. کوین بیس و سه صرافی دیگر نیز در حال به‌روزرسانی گره‌های خود هستند.


بنیان‌گذار کاردانو، چارلز هاسکینسون، اخیرا به داده‌های به اشتراک گذاشته‌شده توسط پلتفرم هوش اجتماعی LunarCrush توجه نشان داده است. این داده‌ها نشان می‌دهند که میزان مشارکت اجتماعی در بازار ارزهای دیجیتال، ۰٫۷۱ درصد کاهش داشته است. هاسکینسون، معتقد است که با توجه به رکود بازار، این آمار قابل‌ستایش است و این واقعیت را بیان می‌کند که جامعه کریپتو جامعه‌ای وفادار و با طرز فکری درازمدت است.


در حال حاضر کاردانو با ۰٫۹۵ درصد افزایش نسبت به روز گذشته با قیمت ۰٫۵۱۲۴ دلار معامله می‌شود.


انتهای خبر

0
0