همفکران
1401/03/02
09:20
تغییر سهام سهامداران عمده/ عملکرد حقوقی‌ها در روز گذشته

در تصویر زیر تحرکات حقوقی‌ها و بازار گردان ها را طی دادوستدهای روز معاملاتی گذشته مشاهده می‌کنید...

در روز یکشنبه، صندوق سرمایه‌گذاری. ا.بازار گردانی ملت بیش از ۳۷ میلیون از سهام بانک ملت را خریداری کرد، شرکت بارمان مدیران پارس ۸ میلیون از سهام بانک پاسارگاد، صندوق سرمایه‌گذاری. ا.بازار گردانی سپهرصاد ۲ میلیون از سهام بانک صادرات ایران را خریداری کردند، اما د بانک صادرات، شرکت سرمایه‌گذاری گروه مالی سپهر صادرات فروشنده ۶۵ میلیون از سهام این مجموعه بود.


در دارویی‌ها، شرکت سرمایه‌گذاری اعتلا البرز ۱۴ میلیون از سهام البرز دارو را خریداری کرد و صندوق بازار گردانی سهم آشنا یکم بیش از یک‌میلیون از سهام دارویی لقمان را بفروش رساند، در داروسازی اسوه، ۴ شخص حقیقی جمعا ۴ میلیون از سهام این شرکت را بفروش رساندند.


در ادامه، صندوق سرمایه‌گذاری. ا.بازار گردانی صنعت مس ۳ میلیون از سهام ملی صنایع مس ایران را خریداری کرد، دو شخص حقیقی جمعا بیش ا ۵ میلیون از سهام ماشین‌سازی اراک را خریداری کردند همچنین موسسه صندوق حمایت و بازنشستگی کار ۴ میلیون از سهام سایپا را بفروش رساند.


در سیمانی‌ها نیز شرکت سرمایه‌گذاری سیمان تامین نزدیک به ۶۰ میلیون از سهام این مجموعه را و صندوق سرمایه‌گذاری. ا.بازار گردانی معیار یک‌میلیون از سهام سیمان لار سبزوار را بفروش رساندند.




انتهای خبر

0
0