بورس۲۴
1401/12/24
14:22
بازگشت مجدد شاخص کل به کانال ۱.۸ میلیون واحدی

طی روز جاری خریداران دست برتر را در بازار داشتند. حقوقی ها در بخش خرید حضور پررنگی از خود به نمایش گذاشتند و پول خوبی هم وارد بازار کردند.

بازگشت مجدد شاخص کل به کانال 1.8 میلیون واحدی

بورس۲۴ : طی روز جاری خریداران دست برتر را در بازار داشتند. حقوقی ها در بخش خرید حضور پررنگی از خود به نمایش گذاشتند و پول خوبی هم وارد بازار کردند.


ارزش معاملات خرد به بالای ۷ همت رسید که در مقایسه با دیروز حدود ۲۸ درصد رشد کرد. پرمعامله ترین گروه ها به ترتیب خودرو و ساخت قطعات، محصولات شیمیایی، فلزی، چند رشته ای های صنعتی و بانکی بودند.


تراز پول خرد بازار مثبت ۷۳۵ میلیارد تومان شد. اما در صندوق های با درآمد ثابت قابل معامله حقیقی ها اقدام به خروج ۳۸۵ میلیارد تومان از سرمایه های خود کردند.


در گروه های ماشین آلات و تجهیزات، فلزی، شیمیایی و فعالیت های کمکی شاهد بیشترین تزریق پول خرد بودیم. گروه های انبوه سازی، بانکی و فرآورده های نفتی هم متحمل بیشترین خروج پول خرد شدند.


حقیقی ها تا توانستند گلدیراح، فسوژ، شستا، رانفور، بزندگی، وگردش، خمهر، فرابورس، بورس، اخابر و ذوب را از حقوقی ها خریدند و به آن ها خودرو، وغدیر، وبملت، وبصادر، ثفارس، خساپا، شکبیر، شبندر، خبنیان، وساخت و ومدیر فروختند.


شاخص کل با بیش از ۳۸ هزار واحد صعود خود را به ارتفاع ۱ میلیون و ۸۲۰ هزار واحد رساند. کچاد، شستا، وغدیر، شبندر، پارسان، تاپیکو و پارس بیشترین نقش آفرینی را در این صعود داشتند.


شاخص هموزن نیز با بیش از ۱۳ هزار واحد افزایش تا محدوده ۵۵۴ هزار واحد رشد کرد. شاخص فرابورس هم ۳۷۵ واحد صعود داشت و به بالای ارتفاع ۲۳ هزار واحد دست یافت.

انتهای خبر

0
0