آکادمی هلاکوئی
1400/06/17
17:20
سهام کوین بیس به دنبال تهدیدات دعوی SEC سقوط کرد

سهام Coinbase پس از بسته شدن در روز…

سهام Coinbase پس از بسته شدن در روز سه شنبه ۱۱.۶۳ درصد سقوط کرد و روند منفی امروز در معاملات قبل از بازار ادامه یافت.


بر اساس داده های نزدک(Nasdaq)، COIN در زمان مطبوعاتی ۲.۹۳ درصد دیگر کاهش یافته است، با نزول در پیش فروش بازار، این سهم به ۲۵۸.۵۰ دلار رسیده است.


سهام کوین بیس در بحبوحه سقوط کلی بازار ارزهای دیجیتال شروع به ریزش کرد زیرا صرافی همچنین با قطع خدمات دیگری مواجه شد و معاملات به تاخیر انداخته یا لغو شد.


بیت کوین در همان روزی که السالوادور آن را به عنوان وجه قانونی تصویب کرد، تا ۱۱ درصد سقوط کرد.


بسیاری از ارزهای رمزنگاری شده دیگر از جمله اتریوم، کاردانو، بایننس کوین و پولکادات نیز متحمل ضررهای دو رقمی شده اند زیرا تقریبا ۳۰۰ میلیارد دلار در عرض چند ساعت از بازار حذف شد.


این صرافی اعلام کرد که این قطعی به دلیل “افزایش ناگهانی ترافیک شبکه و فعالیت بالای بازار” ایجاد شده است و این سرویس حدود ساعت ۱:۴۰ بعد از ظهر به وقت EST، روز سه شنبه از سر گرفته شد.


کوین بیس تحت فشار SEC

با این حال، این تنها نگرانی صرافی کوین بیس در آن روز نبود.


صرافی مستقر در سانفرانسیسکو فاش کرد که کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC) تهدید می کند که این شرکت را به دلیل برنامه هایی برای راه اندازی محصول پربازده جدید خود به نام Lend به دادگاه می برد.


همانطور که Coinbase اشاره کرد، SEC نتوانست توضیحات معناداری در مورد اهداف خود به این شرکت ارائه دهد.


پل گروال(Paul Grewal)، مدیر ارشد حقوقی Coinbase، سه شنبه شب در یک پست وبلاگ نوشت: “یک رابطه نظارتی سالم هرگز نباید صنعت را بدون چنین توضیحی درگیر کند.”


گروال افزود که SEC به Coinbase پیشنهاد داد که نامه ای کتبی برای دفاع از Lend ارسال کند، “اما وقتی دلایل نگرانی های SEC را ندانیم بیهوده خواهد بود.”


با توجه به شرایط فعلی، Coinbase گفت که حداقل تا ماه اکتبر(نیمه دوم مهر)، برنامه Lend را راه اندازی نمی کند و منتظر “وضوح بیشتر نظارتی” است.


این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی هلاکوئی نمی باشد.


منبع: decrypt.co


انتهای خبر

0
0