اخبار اکس نوین
1400/06/15
12:41
مایک مک گلون از رکوردشکنی احتمالی بیت کوین و اتریوم می‌گوید

اکس نوین: مایک مک گلون، استراتژیست ارشد کالا در بلومبرگ در گزارش دورنمای بازار ارزهای دیجیتال که جمعه منتشر شد از رکوردشکنی احتمالی بیت کوین و اتریوم سخن گفت. به عقیده وی، بازار پس از اصلاح قیمت شدید مجددا در فاز صعودی قرار گرفته است. وی در این رابطه گفت: ما احتمالا شاهد ۵ هزار دلاری شدن اتریوم و صد هزار دلاری شدن بیت کوین و رکوردشکنی آنها خواهیم بود. پورتفولیویی با ترکیب طلا و اوراق قرضه بدون اینکه بیت کوین و اتریوم را در خود جای داده باشد برهنه به نظر می‌رسد. به عقیده این تحلیلگر، کاهش عرضه در کنار افزایش تقاضا و پذیرش به دلیل اینکه اتریوم، بستر…

اکس نوین : مایک مک گلون، استراتژیست ارشد کالا در بلومبرگ در گزارش دورنمای بازار ارزهای دیجیتال که جمعه منتشر شد از رکوردشکنی احتمالی بیت کوین و اتریوم سخن گفت.


به عقیده وی، بازار پس از اصلاح قیمت شدید مجددا در فاز صعودی قرار گرفته است. وی در این رابطه گفت:


ما احتمالا شاهد ۵ هزار دلاری شدن اتریوم و صد هزار دلاری شدن بیت کوین و رکوردشکنی آنها خواهیم بود. پورتفولیویی با ترکیب طلا و اوراق قرضه بدون اینکه بیت کوین و اتریوم را در خود جای داده باشد برهنه به نظر می‌رسد.


به عقیده این تحلیلگر، کاهش عرضه در کنار افزایش تقاضا و پذیرش به دلیل اینکه اتریوم، بستر اصلی توکن های غیرقابل‌معاوضه است به افزایش قیمت اتر منجر خواهد شد.


مک گلون معتقد است شش رقمی شدن قیمت بیت کوین بسیار محتمل خواهد بود به ویژه که سال گذشته هاوینگ این ارز دیجیتال اتفاق افتاده است. وی افزود:


سال‌های پس از هاوینگ از لحاظ تاریخی برای بیت کوین بسیار عالی بوده‌اند و ۴ برابر شدن قیمت در سال ۲۰۲۱ برای ارز شماره یک بازار در مقایسه با افزایش ۵۵ برابری در سال ۲۰۱۳ و افزایش ۱۵ برابری در سال ۲۰۱۷ بسیار منطقی است.


به عقیده مک گلون، گاوها اکنون بازار را تحت کنترل گرفته‌اند و این دارایی‌ها پس از اینکه از اصلاح قیمت شدید دوام آوردند آماده جهش هستند.


وی افزود:


پس از اصلاح شدید قیمت‌ها، در حال مشاهده این هستیم که بازار مسیر صعودی را از سر گرفته تا از کف قیمتی سه‌ماهه دوم فاصله بگیرد.


منبع news.bitcoin


انتهای خبر

0
0