بورس پرس
1400/01/22
00:00
دختر وزیر اسبق صنعت بدهی ۲۰۰ میلیاردی هلدینگ بورسی را پس داد

شبنم نعمت زاده فرزند وزیر اسبق صنعت که به ۲۰ سال حبس محکوم شده مجبور به پس دادن بدهی حدود ۲۰۰ میلیارد تومانی به هلدینگ بورسی تیپیکو شد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس ، شبنم نعمت زاده در حالی از شهریور دو سال پیش به اتهام مشارکت در اخلال عمده از طریق اخلال در توزیع مایحتاج عمومی دارو متهم و دادگاهی شده بود که با پیگیری های حقوقی دستگاه قضایی و مدیران هلدینگ دارویی حاضر در بورس تیپیکو ( از زیرمجموعه های مهم شستا ) ، مجبور به پرداخت بدهی حدود ۲۰۰ میلیارد تومانی شد و به اموال تامین اجتماعی بازگردانده شد.


براساس این گزارش، نعمت‌زاده فرزند محمدرضا وزیر اسبق صنعت شهریور دو سال پیش به اتهام مشارکت در اخلال عمده از طریق اخلال در توزیع مایحتاج عمومی دارو به مبلغ بیش از ۱۸۵ میلیارد تومان با علم به موثر بودن در ضربه زدن به نظام، مشارکت در تحصیل مال نامشروع به همان مبلغ ذکر شده و سوء استفاده از جواز و امتیاز تعویض شده، مشارکت در اخلال نظام دارویی، فعالیت غیرمجاز در شبکه دارویی در استان البرز بدون مجوز وزارت بهداشت و نگهداری غیرمجاز دارو بدون تشریفات قانونی در حکم قاچاق بازداشت شد.


وی که به ۲۰ سال حبس تعزیری، ۷۴ ضربه شلاق تعزیری و محرومیت دائم از خدمات دولتی محکوم شد در یکی در جلسات دادگاه گفته بود: دست راستم را بر قرآن می‌گذارم و قسم می‌خورم که مالی را برنداشته و پنهان کاری نکرده‌ام. فقط آبرویم رفته است !


تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir


انتهای پیام


انتهای خبر

0
0