ارزینکس
1400/04/02
09:00
💢 مروری بر پروژه RANGERS PROTOCOL 🔘پروژه RANGES PROTOCOL که توسط MIXMARVEL پایه گذاری شده مبتنی بر لایه دوم اتریوم، شبکه‌ای به نام پلیگان می‌باشد....

💢 مروری بر پروژه RANGERS PROTOCOL



🔘پروژه RANGES PROTOCOL که توسط MIXMARVEL پایه گذاری شده مبتنی بر لایه دوم اتریوم، شبکه‌ای به نام پلیگان می‌باشد. بنا به گفته اعضای تیم هدف از ایجاد این پروژه به وجود آوردن یک راه ارتباطی چند بلاکچین با یک مرکز تفریحی به نام MIXMARVEL برای کاربران است. این پروژه که به EVM اتریوم متصل است ( قبلا توضیح داده شده) به توسعه دهندگان این امکان را می‌دهد تا آزادانه برنامه‌های غیر متمرکز پیچیده ایجاد نماید.



🔘 پروتکل Rngers دارای استانداردی همانند ERC_۷۲۱ است که به کمک آن می‌توان NFT ایجاد کرد. همچنین قصد دارد زیرساختی برای بلاکچین دنیای مجازی باشد که می‌تواند برنامه‌های مالی( دیفای) و نیمه‌مالی و غیرمالی را ادغام نماید. در واقع می‌توانید این پروژه را یک بخش از پروژه MIXMARVEL تصور کنید که به اتریوم و پولکادات برای جذب افراد در امور حوزه‌های مختلف NFT و دیفای و غیره فعالیت می‌کنند.


مطابق عکس بالا دو بلاکچین اتریوم و پولکادات همچون جزایری تصور شده‌اند که به این پروژه متصل می‌شوند و RANGES همانند بندری عمل می‌کند که تمامی زیرساخت‌های لازم را برای توسعه دهندگان فراهم می‌نماید.



🔘 تیم : افراد پدید آورنده این پروژه همان افرادی هستند که پروژه MIXMARVEL را به وجود آوردند و نتیجه نسبتا خوبی هم گرفتند.



🔰 ۱. شخص اول این پروژه جاد ژانگ نام دارد که پیش از تاسیس این پروژه و پروژه MIXMARVEL برای شرکت UBISOFT به عنوان توسعه دهنده‌ی اصلی فعالیت می‌کرد.


این شخص ۱۳ سال تجربه بازی سازی دارد و همچنین متخصص بلاکچین می‌باشد همچنین موسسه پلتفرم HYPER DRAGINS و ROCKET PROTOCOL است.



🔰 ۲. شخص دوم لئو یانگ می‌باشد که مدیر محصول شرکت‌هایی چون UN-FUSIO و SHENFA SOFT و THEQ LIMITED و T۳ ENTERTAINMENT بوده است.



🔰 ۲. شخص بعدی یی یی هی نام دارد که تحقیقات بسیاری در زمینه اقتصاد انجام داده و محقق سابق صندوق بین المللی پول و اتاق فکر شرکت DC بوده است.



🔘 نکته : با وجود اینکه توکن این پروژه با نام RPG عرضه اولیه آن انجام شده اما کماکان هیچ گونه اطلاعاتی درباره توکنومتری این پروژه ارائه نشده است. هنگام سرمایه گذار حتما باید با نحوه آزاد سازی توکن‌ها و تقصیم آنها آشنا باشید.



✅ نام شرکت‌های سرمایه گذار بر این پروژه در عکس بالا آمده است.

انتهای خبر

0
0