بورسینه
1399/11/20
16:01
🔹روز جاری در مجموع حدود ۱۱هزار و ۳۸۰میلیارد تومان سهام خرید و فروش شد که پنج نماد #شپنا، #خساپا، #شستا، #خودرو و #خگستر به ترتیب در رتبه اول تا پنج...

🔹روز جاری در مجموع حدود ۱۱هزار و ۳۸۰میلیارد تومان سهام خرید و فروش شد که پنج نماد #شپنا، #خساپا، #شستا، #خودرو و #خگستر به ترتیب در رتبه اول تا پنجم لیست بیشترین ارزش معاملات سهام قرار گرفتند.



🔹در سومین روز هفته معادل ۴۷۰میلیارد تومان سهام پالایش نفت اصفهان دست به دست شد، سایپا پس از معاملاتی به ارزش ۴۱۵میلیارد تومان دوم شد و سهام سرمایه‌گذاری تامین اجتماعی نیز به جایگاه سوم معاملات رسید.



🔹بیشترین معاملات بورس و فرابورس به گروه «خودرو و ساخت قطعات» تعلق داشت به طوری که هزار و ۵۴۰میلیارد تومان فقط در این بخش جابجا شد، گروه «فلزات اساسی» با معاملات هزار و ۵۰میلیارد تومانی دوم شد و «فرآورده‌های نفتی» در جایگاه سوم قرار گرفت.



🔹امروز ۹درصد از کل سهام شرکت عمران و سازندگی قزوین (#ثقزوی) معامله شد، ۱۰ نماد برتر سهم ۲۴درصدی از کل داد و ستدها داشتند، ارزش معاملات در ۱۷سهم به بیش از ۱۰۰ میلیارد تومان رسید و نصف ارزش کل معاملات نیز به ۴۴نماد نخست اختصاص داشت.


#بورسینه

انتهای خبر

0
0