بورس پرس
1400/12/14
09:22
مجوز افزایش سرمایه ۵۰۰ تا ۳۱ درصدی پنج شرکت بورسی صادر شد

پنج شرکت بورسی، مجوز افزایش سرمایه ۳۶، ۵۰۰، ۷۵، ۱۰۰ و ۳۱ درصدی را از دو محل سود انباشته و تجدید ارزیابی گرفتند و آماده برگزاری مجمع فوق العاده شدند.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس ، پنج شرکت پالایشگاه اصفهان، نورد و قطعات فولادی، پمپ سازی ایران، لیزینگ صنعت و معدن و ایرکا پارت صنعت به ترتیب مجوز افزایش سرمایه ۳۶، ۵۰۰، ۷۵، ۱۰۰ و ۳۱ درصدی را از سازمان بورس گرفتند و آماده برگزاری مجمع فوق العاده شدند.


براین اساس، "شپنا" سرمایه فعلی را از ۱۳.۹ به ۱۹ هزار میلیارد تومان می رساند. تامین مالی این شرکت بورسی از محل سود انباشته اعمال و صرف ا صلاح ساختار مالی و جبران مخارج سرمایه‌ای انجام شده می شود.


سرمایه فعلی "فنورد" از ۱۴.۴ به ۸۶.۴ میلیارد تومان می رسد. تامی مالی این شرکت بورسی از محل سود انباشته اعمال و صرف اصلاح ساختار مالی می شود.


همچنین "تپمپی" سرمایه فعلی را از ۶۳ به ۱۱۰ میلیارد تومان می رساند. تامین مالی این شرکت بورسی از محل سود انباشته اعمال و صرف ا صلاح ساختار مالی و حفظ سرمایه در گردش می شود.


سرمایه فعلی "ولصنم" نیز از ۲۰۰ به ۴۰۰ میلیارد تومان می رسد. تامین مالی این شرکت بورسی از محل سود انباشته اعمال می شود تا قادر به ا صلاح ساختار مالی و جلوگیری از خروج وجه نقد شود.


در این میان، "خکار" سرمایه فعلی را از ۲۱۳.۷ به ۲۸۰ میلیارد تومان می رساند. ۴۴.۳ میلیارد تومان از تامین مالی این شرکت بورسی از محل سود انباشته و ۲۱.۸ میلیارد تومان دیگر از محل تجدید ارزیابی اعمال و صرف اصلاح ساختار مالی می شود.


تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir


انتهای پیام



انتهای خبر

0
0