آکادمی هلاکوئی
1401/06/25
13:40
اضافه شدن سرمایه ۷۴ میلیون دلاری به صندوق های رمزارزی شرکت Valkyrie

والکری (Valkyrie)، یک شرکت سرمایه گذاری که ۱.۲…

والکری (Valkyrie)، یک شرکت سرمایه گذاری که ۱.۲ میلیارد دلار دارایی تحت مدیریت خود تا پایان سه ماهه دوم داشته است، بر اساس پرونده های بروز شده در کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده، ۷۳.۶ میلیون دلار سرمایه جدید به دو صندوق متمرکز بر رمزارزهای خود اضافه کرده است.


این دو صندوق شرکت والکری سال گذشته و در زمان بازار صعودی راه اندازی شد، اما رشد اخیر نقدینگی این دو صندوق نشان می دهد که سرمایه گذاران سنتی علیرغم بازار نزولی، به ورود پول جدید در صنعت رمزارزها ادامه می دهند. صندوق ترون والکری که به سرمایه گذاران اختیار قرار گرفتن در معرض رمزارز ترون (TRX) را می دهد، اکنون ۵۰ میلیون دلار سرمایه جمع آوری کرده است.


تراست آوالنچ والکری، که در معرض توکن آواکس (AVAX) قرار می گیرد، برای اولین بار در ژانویه (مهر ۱۴۰۰) راه اندازی شد، اما در آن زمان هنوز اولین فروش خود را تجربه نکرده بود. این صندوق نیز اکنون نزدیک به ۲۴ میلیون دلار جمع آوری کرده است.


یکی از سخنگویان والکری در ایمیلی به کوین دسک گفت: «ترون کشش قابل توجهی پیدا کرده است زیرا شبکه ترون همچنان شاهد رشد مداوم تراکنش ها، از جمله برای استیبل کوین ها است و سرمایه گذاران در منطقه آسیا و اقیانوسیه به ترون علاقه مند شده اند. آوالنچ نیز همچنین شاهد افزایش پذیرش با نرخ قابل توجهی است. بخصوص از اوایل این هفته که KKR قراردادی با Securitize برای توکن کردن بخشی از یک صندوق سرمایه گذاری خصوصی در بلاکچین آوالنچ اعلام کرده، پذیرش آن بیشتر شده است.”



این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی هلاکوئی نمی باشد.


منبع: coindesk


انتهای خبر

0
0