بورسینه
1400/09/10
10:02
🔹در ساعت ۹ و ۴۰دقیقه جمع صف‌های خرید حدود ۱۷۰میلیارد تومان و ارزش کل صف‌های فروش ۴۴۰ میلیارد تومان بوده است، بدین ترتیب خالص سفارشات فروشی که در سی...

🔹در ساعت ۹ و ۴۰دقیقه جمع صف‌های خرید حدود ۱۷۰میلیارد تومان و ارزش کل صف‌های فروش ۴۴۰ میلیارد تومان بوده است، بدین ترتیب خالص سفارشات فروشی که در سیستم معاملات ثبت شده به ۲۷۰میلیارد تومان می‌رسد.



🔹تا این ساعت بیشترین عرضه در صفوف فروش #وشمال، #وسخوز و #توسن به چشم می‌خورد به طوری که فقط برای سهام شرکت گروه سرمایه‌گذاری میراث فرهنگی ۶۵میلیارد تومان سفارش خرید وجود دارد. تقاضا نیز در صفوف خرید #دیران، #شفا و #فولای در نوبت انتظار است.



🔹ارزش ۱۰ صف خرید برتر بورس و فرابورس در مجموع ۱۴۰میلیارد تومان (۸۴درصد کل) و ۱۰صف فروش برتر ۲۲۰میلیارد تومان (۵۰ درصد کل) می‌شود، همچنین حجم صف‌های خرید در پنج نماد و حجم صف‌های فروش در ۱۱نماد بیش از ۱۰میلیارد تومان بوده است؛ گفتنی است حجم صف #وشمال به ۴.۸درصد کل تعداد سهام آن می‌رسد.



🔹«سرمایه گذاری‌های استانی» کم اقبال‌ترین صنعت امروز با خالص سفارش فروش ۶۳میلیارد تومان است و پس از آن گروه «سرمایه گذاری‌ها» قرار دارد که برآیند سفارشات فروش آن ۴۶میلیارد تومان می‌شود، از سویی دیگر گروه «مواد و محصولات دارویی» با تقاضای خرید ۷۴میلیارد تومانی همراه است.


#بورسینه

انتهای خبر

0
0