مبین تحلیل
1400/02/28
20:56
#کدالبان دیروز و امروز کدال چه خبر بود؟ قسمت اول جدیدترین صورت های مالی سال 99 🔸#کتوکا: درآمد عملیاتی شرکت با افزایش 115% به مبلغ 530 میلیارد توما...

#کدالبان


دیروز و امروز کدال چه خبر بود؟


قسمت اول



جدیدترین صورت های مالی سال ۹۹


🔸#کتوکا: درآمد عملیاتی شرکت با افزایش ۱۱۵٪ به مبلغ ۵۳۰ میلیارد تومان رسید، و بهای تمام شده نیز با افزایش ۱۳۶٪ به مبلغ ۴۴۰ میلیارد تومان رسیده است. تقریبا می توان گفت تمام ۶۲ میلیارد تومان سود خالص شرکت،سود عملیاتی میباشد.EPS سهم با سرمایه ۱۵ میلیارد تومان قبلی، رشد ۴۶٪ داشته است وبه مبلغ ۴۱۶ تومان رسید.



#دتوزیع: درآمد عملیاتی شرکت با رشد ۲۵٪ به مبلغ ۵۱۵۰ میلیارد تومان رسید و نیز بهای تمام شده با رشد ۲۴٪ به مبلغ ۴۵۰۰ میلیارد تومان رسید. تقریبا می توان گفت تمام سود ۲۲۰ میلیارد تومانی شرکت سود عملیاتی میباشد.EPS سهم نیز با رشد ۱۱۷٪ به مبلغ ۳۶۵ تومان رسیده است. البته این EPS بر اساس سرمایه قبلی یعنی سرمایه ۶۰ میلیارد تومانی محاسبه شده است. با سرمایه جدید EPS شرکت ۱۸۳ تومان میشود که P/Ettm ، ۲۵ خواهد شد.



🔸#کگاز:با سرمایه قبلی ۱۷۷ تومان است.EPSttm شرکت با سرمایه جدید ۱۸ می باشد؛ رشد ۱۶۱٪ سود خالص در سال ۹۹ و رشد ۸۵٪ مبلغ فروش که عمدتا از افزایش ۸۵٪ نرخ بطر صادراتی بوده است.



🔸#پتایر و سود ۳۶ تومانی به ازای هر سهم (با سرمایه جدید) ؛ رشد ۳۱۰٪ سود خالص نسبت به سال گذشته و رشد حدود ۸۰٪ مبلغ فروش که عمدتا ناشی از افزایش نرخ تایر رادیال و بایاس بوده است.



🔸#کحافظ و سود ۵۲ تومانی به ازای هر سهم؛ رشد ۸۱۰٪ سود خالص و ۱۴۰٪ مبلغ فروش نسبت به سال گذشته که ناشی از رشد حاشیه سود ناخالص از ۸٪ به ۳۲٪ بوده است. رشد نرخ ۱۰۴٪ هم در افزایش مبلغ فروش نقش بسزایی داشته است.


➖➖➖➖➖




انتهای خبر

0
0