بورس۲۴
1400/07/11
13:22
تداوم خروج پول حقیقی از صندوق ها

تراز نقدینگی خرد در صندوق های با درآمد ثابت امروز هم منفی بود. حقیقی ها امروز حدود ۴۶ میلیارد تومان از این صندوق ها خارج کردند.

تداوم خروج پول حقیقی از صندوق ها

بورس۲۴ : امروز حقیقی های بورس بیش از ۷،۴۰۰ میلیارد تومان در بازار سرمایه معامله کردند. ارزش معاملات خرد امروز تقریبا نزدیک به دیروز بود. پرمعامله ترین گروه ها از لحاظ ارزش ریالی به ترتیب محصولات شیمیایی، خودرو و قطعه ساز، فرآورده های نفتی، فلزات اساسی و فعالیت های کمکی مالی بودند.


برآیند ورود و خروج پول خرد امروز منفی بود. حقیقی ها بیش از ۵۶۰ میلیارد تومان نقدینگی از بازار خارج کردند که بخش عمده این مبلغ از گروه فلزات اساسی خارج شد. در مقابل گروه های خودرو و قطعه ساز، بیمه و دارویی بیشترین ورود پول حقیقی را شاهد بودند.


عمده ترین خریدهای حقیقی از حقوقی شامل تاپیکو، خبهمن، اتکای، برکت، خراسان، شسپا، بوعلی، زاگرس، فرابورس و خودرو بودند. بیشترین سهم هایی که حقیقی ها به حقوقی ها فروختند فجهان، شتران، وغدیر، فسبزوا، فملی، شستا، فولاد، رمپنا، وبملت، پارسان و شپنا بودند.


تراز نقدینگی خرد در صندوق های با درآمد ثابت امروز هم منفی بود. حقیقی ها امروز حدود ۴۶ میلیارد تومان از این صندوق ها خارج کردند.


در پایان بازار شاخص کل با رشد ۳ هزار واحدی ۰،۲۲ درصد افزایش یافت و به محدوده ۱ میلیون و ۴۷۶ هزار واحد رسید. فملی بیشترین تاثیر منفی را بر شاخص کل داشت اما فارس، تاپیکو، ومعادن، پارسان، شپدیس و کچاد بیش از سایر نمادها موجب رشد شاخص شدند. شاخص فرابورس هم با افزایش ۱۸ واحدی به محدوده ۲۱،۳۲۰ واحد رسید. شاخص هموزن اما با افت بیش از ۲ هزار واحدی معادل ۰،۵۳ درصد در ارتفاع ۴۲۲ هزار واحد قرار گرفت.



"بورس ۲۴" دارنده مجوز مشاوره رسمی سرمایه گذاری از "بورس" روزانه ده ها محتوای خبری-تحلیلی را در اختیار شما مخاطب گرامی قرار می دهد ، بخشی از محتوای تولید شده به دلیل اثر گذاری مستقیم بر معاملات شما در بورس شامل پیش بینی جامع بازار ، تحلیل سهم ها ، سیگنال خرید و فروش ، معرفی هفتگی سبد سهام ، اخبار ویژه از شرکت ها ، مشاوره آنلاین و... به صورت ویژه ارائه می شود ، لذا پیشنهاد می گردد برای استفاده کامل از خدمات تحلیلی ، خبری و مشاوره ای این رسانه به خانواده بزرگ مشترکین ویژه بپیوندید.

انتهای خبر

0
0