بورس قدیمی
1400/06/14
19:39
#دامین داروسازی امین (معرفی - بخش ۲) شرکت داروسازی امین طی چند سال اخیر، ۳ بار کارآفرین نمونه شهرستان و استان اصفهان و ۲ بار شرکت برتر و نمونه واح...

#دامین


داروسازی امین (معرفی - بخش ۲)



شرکت داروسازی امین طی چند سال اخیر، ۳ بار کارآفرین نمونه شهرستان و استان اصفهان و ۲ بار شرکت برتر و نمونه واحدهای غذایی- دارویی- بهداشتی استان و کشور بوده است. سال گذشته رتبه اول شفاف­ سازی و ارائه اطلاعات از سوی سازمان بورس و اوراق بهادار شناخته شده است.


امین علاوه بر دارا بودن گواهی GMP از سازمان غذا و دارو، گواهی سیستم مدیریت کیفیت یکپارچه شامل ISO ۹۰۰۱:۲۰۱۵ و ISO۱۴۰۰۱:۲۰۱۵ و ISO ۴۵۰۰۱:۲۰۱۷ از شرکت DQS آلمان و گواهی احراز صلاحیت فنی آزمایشگاه‌های آزمون ISO ۱۷۰۲۵:۲۰۱۷ از مرکز ملی تایید صلاحیت ایران (NACI) و لوح انطباق با GMP و پروانه آکوردیته از آزمایشگاه‌های مرجع کنترل غذا و دارو و همچنین نشان اهتمام رهگیری و ردیابی کنترل اصالت TTAC از سازمان غذا و دارو گردیده است.


عملیات تولید به وسیله دستگاههای نسبتا پیشرفته و توسط افراد مجرب و آشنا به اصول GMP با SOP های مدون، در فضای Clean Room با کلاس تمیزی D و مجهز به هواسازهای هایژنیک صورت می گیرد. کلیه بخش های ساخت، پرکنی و بسته بندی روزانه در چند نوبت از نظر دما/ رطوبت و فشار کنترل می­شوند.



انتهای خبر

0
0