بورس پرس
1401/10/12
00:00
مجوز افزایش سرمایه ۵۰ تا ۵۰۰ درصدی ۶ شرکت بورسی و فرابورسی صادر شد

۶ شرکت بورسی و فرابورسی، مجوز افزایش سرمایه ۳۷۴، ۵۰۰، ۵۰، ۷۵، ۱۰۴ و ۵۰ درصدی را از سه محل گرفتند و آماده برگزاری مجمع فوق العاده شدند.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس ، ۶ شرکت سرمایه گذاری ساختمانی بین المللی نام آوران مهندسی، سرمایه گذاری معیار صنعت پارس، کیمیای زنجان گستران، آلومراد، فرانسوز یزد و آبسال به ترتیب مجوز افزایش سرمایه ۳۷۴، ۵۰۰، ۵۰، ۷۵، ۱۰۴ و ۵۰ درصدی را از سازمان بورس گرفتند و آماده برگزاری مجمع فوق العاده شدند.


بر این اساس، "ثنام" سرمایه فعلی را از ۵۰ به ۲۳۶.۷ میلیارد تومان می رساند. تامین مالی این شرکت حاضر در تابلو زرد بازار پایه از محل تجدید ارزیابی دارایی‌ها برای ا صلاح ساختار مالی اعمال می شود.


سرمایه فعلی "معیار" هم از ۵ به ۳۰ میلیارد تومان می رسد. تامین مالی این شرکت حاضر در تابلو زرد بازار پایه از محل مطالبات سهامداران و آورده نقدی برای ا صلاح ساختار مالی اعمال می شود.


مجمع فوق العاده می تواند با انجام افزایش سرمایه از ۳۰ به ۱۵۰ میلیارد تومان از محل مطالبات سهامداران و آورده نقدی موافقت و اختیار عملی کردن آن را به مدّت ۲ سال به هیات مدیره تفویض کند تا پس از اخذ مجوز سازمان نسبت به عملی شدن آن اقدام شود.


"کیمیا" نیز سرمایه فعلی را از ۲۰۰ به ۳۰۰ میلیارد تومان می رساند. تامین مالی این شرکت فرابورسی از محل سود انباشته برای تامین سرمایه درگردش اعمال می شود.


همچنین سرمایه فعلی "فمراد" از ۲۰ به ۳۵ میلیارد تومان می رسد. تامین مالی این شرکت بورسی از محل سود انباشته اعمال و صرف اصلاح ساختار مالی ، تامین سرمایه در گردش و استفاده از مزایای تخفیف مالیاتی می شود.


"کایزد" سرمایه فعلی را از ۳۴.۳ به ۷۰ میلیارد تومان می رساند. تامین مالی این شرکت فرابورسی از محل سود انباشته برای ا صلاح ساختار مالی اعمال می شود.


در این میان، سرمایه فعلی "لابسا" از ۱۸۰ به ۲۷۰ میلیارد تومان می رسد. تامین مالی این شرکت بورسی از محل سود انباشته برای ا صلاح ساختار مالی اعمال می شود.


تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir


انتهای پیام


انتهای خبر

0
0