آکادمی هلاکوئی
1400/10/15
12:50
چین لینک با افزایش ۳۱ درصدی توکن سودآور می شود

از آنجایی که بازار ارزهای دیجیتال پس از…

از آنجایی که بازار ارزهای دیجیتال پس از جشن سال نو و آخر هفته با بهبودی جزئی مواجه است، برخی توکن‌ها مانند Chainlink با رشد ۳۱ درصدی در پنج روز گذشته بهبودی قوی نشان می‌دهند.


دارایی دوباره سودآور می شود


پس از شروع اصلاح ۵۰ درصدی در ماه نوامبر(آبان)، اکثریت شبکه Chainlink این دارایی را در زیان هولد می کردند. پس از پامپ کوتاه‌مدت توکن، نسبت سود/زیان تحقق‌یافته در شبکه تغییر کرد و اکثر معامله‌گران در شبکه LINK را در سود هولد می کردند.


santiment - چین لینک با افزایش 31 درصدی توکن سودآور می شود

همین داده‌ها توسط یک شاخص از دیگر فراهم کننده داده‌های زنجیره‌ای ، IntoTheBlock، تایید می‌شود که ۵۷ درصد از هولدرهای Chainlink از پوزیشنهای خود سود می‌برند. در زمان انتشار، تنها ۳۲ درصد از سرمایه گذاران LINK را در ضرر هولد می کردند و ۱۲ درصد سر به سر هستند.


نسبت سود و زیان شبکه گاهی اوقات توسط معامله گران برای تعیین شرایط فعلی بازار مشابه اندیکاتور RSI استفاده می شود. هر زمان که بخش بزرگی سود می برد، معامله گران تمایل دارند از وارد شدن به یک توکن یا یک کوین اجتناب کنند. هر زمان که اکثریت تصمیم به کسب سود بگیرند، ممکن است بازار با نوسانات غیرمنتظره مواجه شود.


عملکرد لینک در بازار


طبق داده های TradingView، چین لینک با افزایش ۳۱ درصدی در پنج روز گذشته وارد مرحله رشد دیگری شده است. پیش از این، لینک تقریبا ۵۰ درصد از ارزش خود را از دست داد و در اواسط دسامبر(اواخر آذر) به پایین ترین سطح خود رسید.


در چشم انداز بلندمدت، Chainlink در محدوده ای حرکت می کند که در سپتامبر ۲۰۲۱(شهریور) شکل گرفت. در طول دوره حرکت در محدوده، لینک دو بار به منطقه ۳۵ دلاری رسیده است و سپس دو بار به طور متوسط ۴۵٪ افت کرده است.




این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی هلاکوئی نمی باشد.


منبع: u.today


انتهای خبر

0
0