بتاسهم
1401/02/28
17:10
مجمع #سهگمت در پایان مجمع با تصویب صورت‌های مالی به ازای هر سهم 3850 ریال سود به تصویب رسید. ✅هیات مدیره در پاسخ به سوال سهامداران عنوان کرد: ...

مجمع


#سهگمت


در پایان مجمع با تصویب صورت‌های مالی به ازای هر سهم ۳۸۵۰ ریال سود به تصویب رسید.


✅هیات مدیره در پاسخ به سوال سهامداران عنوان کرد:



✅سود سپرده های شرکت در بانک ها حدود ۱۹.۵درصد بوده است.



✅با همکاری سیمان تهران بخش زیادی از مطالبات در قالب سود تهاتر شده است.



✅از سال قبل حمل ریلی به تهران و شمال را شروع کرده ایم که مجبور به حمل ترکیبی، ریل و جاده بودیم. قیمت این گونه حمل نزدیک به حمل جاده‌ای بود. اما از ابتدای سال با توجه به افزایش تعرفه‌های ریلی، استفاده از آن دیگر توجیه ندارد.



✅عربستان و امارات رقبای ما در بازارهای خارجی هستند. عربستان بین ۳۲ تا ۳۵ دلار می فروشد. به خاطر تحریم هزینه حمل هر تن کشتی برای ما ۲۷ تا ۲۹ دلار تمام می شود. تیپ دو را ۲۶ دلار و تیپ ۵ را ۳۰ دلار صادر می‌کنیم.



✅قیمت گاز در یک سال گذشته بیش از ۵ برابر شده و هزینه‌های تهیه مواد نسوز و مواد ترکیبی، قطعات، سوخت، هم بسیار بالا رفته و باعث افزایش ۵۰ درصدی هزینه‌ها شده است.



✅بر اساس تورم پیش‌بینی می‌کنیم که میانگین قیمت تمام شده ۵۰ درصد افزایش یابد.



✅در تلاش هستیم مطالبات از گروه ماجان را تا پیش از پایان سال مالی جاری حل و فصل کنیم. ۱۴ میلیارد تومان از مطالبات شرکت در قالب تملک یک زمین در رامسر در حال تسویه شدن است. از طریق اصلح، برگزاری مزایده، نقد شده و به دارایی های شرکت اضافه خواهد شد. شرکت در خصوص تاخیر در پرداخت مطالبات در قرارداد هم، خواسته‌های خود را از طریق دستگاه قضا دنبال می‌کند.



✅نماینده سازمان به شرکت تکلیف کرد که نسبت به پرداخت سود سنوات قبلی سهامداران اقدام و نتیجه را از طریق کدال اطلاع‌رسانی کند.



✅۳۲ میلیارد تومان هزینه سربار آتش سوزی سال گذشته بوده که ۱۱ میلیارد تومان از طریق بیمه پرداخت شده است. ۵ میلیارد تومان هم از طریق برقرار ضایعات ناشی از آن به دست می آوریم. مابقی هم به عنوان ند بازسازی و نوسازی از طریق بیمه پرداخت خواهد داشت.



انتهای خبر

0
0