اسمارت بورس
1399/12/13
19:18
🟣 گزارش بازار روز - 13 اسفند 99 🔹فشار عرضه در بازار امروز هم بیشتر از تقاضا بود و متاسفانه با افت قیمتی در اکثر نمادهای بازار روبرو شدیم و در نها...

🟣 گزارش بازار روز - ۱۳ اسفند ۹۹



🔹فشار عرضه در بازار امروز هم بیشتر از تقاضا بود و متاسفانه با افت قیمتی در اکثر نمادهای بازار روبرو شدیم و در نهایت بسیاری از نمادها صف فروش تشکیل دادند. البته باز هم در نمادهای بزرگ خریدران در دامنه منفی خریدار بودند. پایین آمدن سود بین بانکی خبری که امروز میتوانست باعث تغییر در نحوه معاملات شود هم تاثیر زیادی نداشت . البته برای سرمایه گذارانی که دید بلند مدت به سهام خود دارند این بازار بهتر از سایر بازارها خواهد بود.


🔹 #شاخص_کل #بورس امروز با افت ۰.۷۰ درصدی و کاهش ۸۳۰۱ واحدی به ۱.۱۷۷ میلیون واحد رسید.


🔹 #شاخص_هموزن بورس ۰.۰۹ درصد افت کرد و با منفی ۳۷۹ واحد به۴۳۱ هزار واحد رسید.


🔹 سه نماد #اپال ، #برکت و #شستا بیشترین تاثیر مثبت را در شاخص کل داشتند.


🔹سه نماد #فملی ، #فارس و #شستا بیشترین تاثیر منفی را در شاخص کل داشتند.


🔹مجموع ارزش معاملات کل بازار بورس و فرابورس ۳۱۷۴۹۷ میلیارد ریال بود. امروز ارزش #معاملات_خرد بیش از ۳۸۱۷ میلیارد تومان بود. میزان خروج پول حقیقی در روز جاری حدود ۷۵۵ میلیارد تومان می‌باشد.


🔹شاخص کل #فرابورس با رشد ۴ واحدی به ۱۶۹۸۴ واحد رسید. در جریان معاملات امروز سه نماد #آریا ، #بگیلان و #زاگرس بیشترین تاثیر مثبت و سه نماد #بپاس ، #ذوب و #شگویا بیشترین تاثیر منفی را در شاخص کل فرابورس داشتند.


🔹۷ صنعت برتر بورسی از نظر ارزش معاملات به ترتیب: #کانه_فلزی ، #فلزات_اساسی ، #بانکها ، #دارویی ، #سیمان ، #شیمیایی ، #چندرشته_ای ،


🔹۷ نماد بورسی با بیشترین ارزش معاملات به ترتیب : #اپال ، #دارایکم ، #برکت ، #کمند ، #امینیکم ، #پالایش ، #فملی ،


🔹 #دلار نقدی ۲۵,۳۰۰ تومان در حال معامله است.


🔹#سهام_عدالت : ارزش سهام عدالت درمقایسه با روز گذشته، ۱.۳درصد (۱۳۷هزار تومان) کاهش یافت و ارزش سبد ۵۳۲هزار تومانی و یک میلیون تومانی سهام عدالت به ترتیب به ۱۰ میلیون و ۶۳۵هزار تومان و ۲۰ میلیون و ۳۲هزار تومان رسید. با احتساب این موضوع، ارزش ۶۰درصد قابل فروش سبد ۵۳۲هزار تومانی سهام عدالت به ۶ میلیون و ۳۸۱هزار تومان رسیده است.



♓️

انتهای خبر

0
0