بااقتصاد
1400/03/12
11:32
«وپست» بالاترین تراز درآمدی ۱۴ ماه گذشته را در اردیبهشت ثبت کرد

بررسی وضعیت ماهانه پست بانک از ابتدای سال ۹۹ تا اردیبهشت ۱۴۰۰ نشان از آن دارد که این بانک بالاترین تراز درآمدی ماهانه را طی اردیبهشت به ثبت رسانده است.

به گزارش پایگاه خبری بااقتصاد، پست بانک با رونمایی از عملکرد ماهانه اردیبهشت و با توجه به درآمد حاصل از تسهیلات در مقایل سود پرداختی به سپرده‌ها بالاترین تراز درآمدی در ۱۴ ماه گذشته را به ثبت رساند.


پست بانک با درآمد تسهیلات ۲۴۴ میلیارد تومانی و سود سپرده ۱۰۶.۷ میلیارد تومانی در اردیبهشت به تراز درآمدی مثبت ۱۳۷.۳ میلیاردتومان رسید.


888

مجموع تراز درآمدی وپست در دوماه ابتدایی امسال ۲۳۲.۱ میلیارد تومان بوده که در مقایسه با مدت مشابه در سال ۹۸ افزایش قابل توجه ۴۰۸ درصدی را نشان می‌دهد.


طی دوماه ابتدایی سال جاری جمع درآمد تسهیلات اعطایی ۴۳۷.۷ میلیارد تومان بوده، بخش قابل توجه درآمد دوماهه اول از تسهیلاتی که بابت مشارکت مدنی اعطا می‌شود حاصل شده و رقم آن برابر ۱۲۶.۴ میلیارد تومان بوده است. ۲۰۶.۱ میلیارد تومان از درآمد نیز از محل سایر تسهیلات به دست آمده است.


از مجموع ۲۰۵.۶ میلیارد تومان سود سپرده اعطا شده طی دوماه اول نیز ، قسمت عمده آن که برابر ۱۰۱.۶ میلیارد تومان بوده به سپرده‌های کوتاه مدت اعطا شده است.



انتهای خبر

0
0