آکادمی هلاکوئی
1401/05/20
12:00
رشد ۴۰۰ درصدی برنامه های غیرمتمرکز موجود بر بستر پالیگان

تعداد برنامه های غیرمتمرکز (Dappهای) موجود بر بستر…

تعداد برنامه های غیرمتمرکز (Dappهای) موجود بر بستر پالیگان، از آغاز سال ۲۰۲۲ (دی ۱۴۰۰)، رشدی ۴۰۰ درصدی داشته و به نقطه عطف ۳۷۰۰۰ برنامه رسیده اند.


تیم پالیگان این ارقام را از طریق یک پست وبلاگی در تاریخ ۱۰ آگوست (۱۹ مرداد)، که برگرفته از پلتفرم همکار Web۳ خود، Alchemy می باشد، منتشر کرده است. همچنین این ارقام حاصل جمع برنامه های موجود در شبکه اصلی و هم شبکه آزمایشی (testnet) می باشد.


همچنین تعداد تیم های فعال، یا به عبارتی توسعه دهندگان موجود در بلاکچین، تا آخر ژوئیه (۹ مرداد) به ۱۱۸۰۰ تیم رسیده است که نسبت به مارچ (اسفند ۱۴۰۰)، ۴۷.۵ درصد رشد داشته اند. در ادامه تیم پروژه یک تفکیک برای پروژه های برنامه های غیرمتمرکز ارائه دادند که در آن می بینم ۷۴ درصد تیم ها بطور اختصاصی در پالیگان فعالیت می کنند، درحالی که فقط ۲۶ درصد توسعه دهندگان از اتریوم و پالیگان بطور همزمان استفاده می کنند.


ماشین مجازی اتریوم پالیگان که با بلاکچین اثبات سهام سازگاری دارد، میزبان لیست بلند بالایی از dAppهای پروژه ها و برندهای برجسته در فضای رمزارزها است. که تعدادی از آن ها عبارت اند از بازار NFT اوپن سی، پلتفرم متاورسی دیسنترالند و سندباکس، پلتفرم وام دهی دیفای Aave، و صندوق سرمایه گذاری ریسک پذیر در حوزه بازی و NFT انیموکو برندز.


در پست وبلاگ آمده است که استفاده از dAppها در پالیگان باعث ایجاد بیش از ۱۴۲ میلیون آدرس کاربر منحصر به فرد و ۵ میلیارد دلار دارایی ایمن شده می باشد که تا به امروز حدود ۱.۶ میلیارد تراکنش در شبکه پردازش شده است.


رایان وایت (Ryan Wyatt)، مدیرعامل پالیگان، آشکارا از این رشد خرسند بود، زیرا در توییتر نوشت که “ما واقعا یک سال عالی را در پالیگان سپری می کنیم.”



این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی هلاکوئی نمی باشد.


منبع: cointelegraph


انتهای خبر

0
0