بورس۲۴
1400/07/03
13:04
تصویب افزایش سرمایه جذاب ۱۵۰ درصدی شرکت صنعتی زرماکارون از محل سود انباشته

جلسه مجمع عمومی فوق العاده شرکت صنعتی زر ماکارون، مورخ ۱۴۰۰.۰۷.۰۳ ساعت ۱۰ در محل سالن اجتماعات کارخانه و با حضور بیش از ۹۰ درصد سهامداران و ناظر محترم سازمان بورس اوراق بهادار برگزار گردید...

تصویب افزایش سرمایه جذاب ۱۵۰ درصدی شرکت صنعتی زر ماکارون از محل سود انباشته

بورس۲۴ : جلسه مجمع عمومی فوق العاده شرکت صنعتی زر ماکارون مورخ ۱۴۰۰.۰۷.۰۳ ساعت ۱۰ در محل سالن اجتماعات کارخانه و با حضور بیش از ۹۰ درصد سهامداران و ناظر محترم سازمان بورس اوراق بهادار برگزار گردید.


افزایش سرمایه شرکت به میزان ۴.۸۰۰ میلیارد ریال (معادل ۱۵۰ درصد) می باشد و سرمایه ثبتی شرکت از ۳.۲۰۰ میلیارد ریال به ۸.۰۰۰ میلیارد ریال افزایش می یابد.


هدف از انجام افزایش سرمایه خرید ماشین آلات خط رشته ای و افزایش ظرفیت این خطوط به میزان حدود ۴۳.۰۰۰ تن و خطوط لازانیا به میزان حدود ۱۱.۰۰۰ تن در سال می باشد.


گفتنی است، با این افزایش سرمایه، ظرفیت تولیدی کارخانه با ۲۱ درصد افزایش از حدود ۲۵۷.۰۰۰ تن به ۳۱۰.۰۰۰ تن خواهد رسید.







"بورس ۲۴" دارنده مجوز مشاوره رسمی سرمایه گذاری از "بورس" روزانه ده ها محتوای خبری-تحلیلی را در اختیار شما مخاطب گرامی قرار می دهد ، بخشی از محتوای تولید شده به دلیل اثر گذاری مستقیم بر معاملات شما در بورس شامل پیش بینی جامع بازار ، تحلیل سهم ها ، سیگنال خرید و فروش ، معرفی هفتگی سبد سهام ، اخبار ویژه از شرکت ها ، مشاوره آنلاین و... به صورت ویژه ارائه می شود ، لذا پیشنهاد می گردد برای استفاده کامل از خدمات تحلیلی ، خبری و مشاوره ای این رسانه به خانواده بزرگ مشترکین ویژه بپیوندید.

انتهای خبر

0
0