آکادمی هلاکوئی
1401/04/11
12:30
کاهش میزان سرمایه های تحت مدیریت شرکت های سرمایه گذاری رمزارزی

آخرین داده‌های پلتفرم Cryptocompare نشان می‌دهد که دارایی…

آخرین داده‌های پلتفرم Cryptocompare نشان می‌دهد که دارایی های تحت مدیریت (AUM) محصولات سرمایه گذاری رمزارزی در ماه ژوئن ۲۰۲۲ (خرداد امسال) به پایین ترین حد خود رسیده است. با توجه به اطلاعات شرکت داده دارایی های دیجیتال، این کاهش در AUM اساسا ناشی از عدم قطعیت پیرامون آینده شرکت های وام دهنده رمزارزی مانند Three Arrows Capital است.


همانطور که داده ها نشان می دهد، صندوق های سرمایه گذاری قابل معامله در مبادلات رمزارزی (ETF) بیشترین کاهش را داشتند، یعنی با ۵۲.۰ درصد کاهش به ۱.۳۱ میلیارد دلار در AUM رسیده اند. از سوی دیگر، محصولات تراست که ۸۰.۳ درصد از بازار را به خود اختصاص می دهند، با ۳۵.۸ درصد کاهش در ماه به ۱۷.۳ میلیارد دلار رسید. کالاهای قابل معامله در بورس (ETC) و اسکناس های مبادله ای (ETN) به ترتیب با ۳۶.۷ درصد و ۳۰.۶ درصد کاهش به ۱.۳۴ میلیارد دلار و ۱.۶۱ میلیارد دلار رسید. Cryptocompare با جمع بندی یافته ها گفت:


“هر چهار نوع محصول با ثبت پایین ترین میزان AUM از دسامبر ۲۰۲۰ (آذر ۱۳۹۹) تاکنون، هر چهار نوع محصول رکورد جدیدی را ثبت کردند. در حالی که AUM کالاهای قابل معامله در بورس به پایین ترین حد خود از اکتبر ۲۰۲۰ رسید. ETN و ETF به ترتیب پایین‌ترین AUM خود را از ژانویه ۲۰۲۱ و آوریل ۲۰۲۱ ثبت کردند.


روند سهام شرکت ۲۱Shares


در همین حال، گزارش اشاره می‌کند که معاملات شورت شرکت ۲۱Shares برای بیت کوین (ETP)، تنها محصول سرمایه گذاری دیجیتالی است که تا ۲۳ ژوئن (۲ تیر) بازدهی مثبت ۳۰ روزه (۳۰.۸٪) را ثبت کرده است. از ۲۷ ژوئن، ETP دارای سرمایه ۱۶.۵ میلیون دلاری بوده است. با توجه به ثبت بالاترین قیمت برای این محصول، در این گزارش آمده است که پس از سه ماه افزایش متوالی، این ETP به عنوان یکی از معدود محصولاتی که به نظر می رسد از شرایط فعلی بازار به نفع خود استفاده می کند، ظاهر شده است.



این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی هلاکوئی نمی‌باشد.


منبع: news.bitcoin


انتهای خبر

0
0