بورسینه
1401/02/11
09:59
🔹در ساعت ۹ و ۴۰دقیقه جمع صف‌های خرید حدود ۸۵۰میلیارد تومان و ارزش کل صف‌های فروش ۳۵میلیارد تومان بوده است، بدین ترتیب خالص سفارشات خریدی که در سیست...

🔹در ساعت ۹ و ۴۰دقیقه جمع صف‌های خرید حدود ۸۵۰میلیارد تومان و ارزش کل صف‌های فروش ۳۵میلیارد تومان بوده است، بدین ترتیب خالص سفارشات خریدی که در سیستم معاملات ثبت شده به ۸۱۵میلیارد تومان می‌رسد.



🔹تا این ساعت بیشترین تقاضا در صفوف خرید #آسیاتک، #خکاوه و #غسالم به چشم می‌خورد به طوری که فقط برای سهام انتقال داده‌های آسیاتک، ۳۷۰میلیارد تومان سفارش خرید وجود دارد. بیشترین عرضه نیز در صفوف فروش #انرژی۱، #فافزا و #ولیز در نوبت انتظار است.



🔹ارزش ۱۰ صف خرید برتر بورس و فرابورس در مجموع ۵۶۸میلیارد تومان (۶۷ درصد کل) و ۱۰ صف فروش برتر ۳۴ میلیارد تومان (۹۷ درصد کل) می‌شود، همچنین حجم صف‌های خرید در ۱۴ نماد و حجم صف‌های فروش در ۱ نماد بیش از ۱۰ میلیارد تومان بوده است؛ گفتنی است حجم صف آسیاتک به ۲۶.۱درصد کل تعداد سهام آن می‌رسد.



🔹«اطلاعات و ارتباطات » محبوب‌ترین صنعت امروز با خالص تقاضای ۳۷۱میلیارد تومان است و پس از آن گروه «محصولات غذایی و آشامیدنی» قرار دارد که برآیند سفارشات خرید آن ۷۰میلیارد تومان می‌شود، از سویی دیگر گروه «فعالیت‌های کمکی به نهادهای مالی واسط» با فشار فروش ۱۴میلیارد تومانی همراه است.


#بورسینه

انتهای خبر

0
0