بورسینه
1400/06/08
10:05
🔹در ساعت ۹ و ۴۰دقیقه جمع صف‌های خرید حدود ۹۴۵میلیارد تومان و ارزش کل صف‌های فروش ۴۳۵میلیارد تومان بوده است، بدین ترتیب خالص سفارشات خریدی که در سیس...

🔹در ساعت ۹ و ۴۰دقیقه جمع صف‌های خرید حدود ۹۴۵میلیارد تومان و ارزش کل صف‌های فروش ۴۳۵میلیارد تومان بوده است، بدین ترتیب خالص سفارشات خریدی که در سیستم معاملات ثبت شده به ۵۱۰میلیارد تومان می‌رسد.



🔹تا این ساعت بیشترین تقاضا در صفوف خرید #شسپا، #مدیریت و #کرازی به چشم می‌خورد به طوری که فقط برای سهام نفت سپاهان بیش از ۳۸۰میلیارد تومان سفارش خرید وجود دارد، بیشترین عرضه نیز در صفوف فروش #آریان، #کمرجان و #سخواف در نوبت انتظار است.



🔹ارزش ۱۰صف خرید برتر بورس و فرابورس در مجموع ۷۹۵میلیارد تومان (۸۴درصد کل) و ۱۰صف فروش برتر ۲۸۵میلیارد تومان (۶۵درصد کل) می‌شود، همچنین حجم صف‌های خرید در ۱۳نماد و حجم صف‌های فروش در ۱۰نماد بیش از ۱۰میلیارد تومان بوده است؛ گفتنی است حجم صف حجم صف شرکت سرمایه‌گذاری و خدمات مدیریت صندوق بازنشستگی کشوری (#مدیریت) به ۱۳.۳درصد کل تعداد سهام آن می‌رسد.



🔹«فرآورده‌های نفتی» محبوب‌ترین صنعت امروز با خالص تقاضای ۳۸۰میلیارد تومان است و پس از آن گروه «سرمایه‌گذاری‌ها» قرار دارد که برآیند سفارشات خرید آن ۷۵میلیارد تومان می‌شود، از سویی دیگر گروه «محصولات شیمیایی» با فشار فروش ۷۵میلیارد تومانی همراه است.



🔹این جدول حدود ۶۶درصد از هزار و ۳۸۰میلیارد تومانی که در صف خرید یا فروش قرار گرفته‌اند را تشکیل می‌دهد. در مجموع دو هزار و ۹۳۰میلیارد تومان سهام خرید و فروش شده که نسبت صف‌ها به آن ۴۷درصد است و با فرض معامله کامل صف‌ها ارزش معاملات به چهار هزار و ۳۱۰میلیارد تومان خواهد رسید.


#بورسینه

انتهای خبر

0
0