آکادمی هلاکوئی
1400/01/31
19:36
بزرگترین پلتفرم فروش موسیقی بیت کوین قبول میکند

بر اساس گزارش امروز منتشر شده توسط Music…

بر اساس گزارش امروز منتشر شده توسط Music Week، بیت‌پرت(Beatport)، بزرگترین فروشگاه آنلاین موسیقی برای دی جی‌ها در جهان، پذیرش بیت کوین را از ماه ژوئن(خرداد) آغاز خواهد کرد.


راب مک دنیلز (Robb McDaniels)، مدیرعامل بیت‌پرت ادعا میکند که جامعه‌ی موسیقی میخواهد در پذیرش این فناوری جدید پیشگام باشد:


“واضح است که حتی در بحبوحه‌ی همه گیری، جامعه‌ی دی جی/تهیه کننده مایل است این صنعت را به سمت پذیرش فناوری جدید و رسانه‌های نوآورانه برای تعامل با طرفداران خود سوق دهد و دنیای ارزهای دیجیتال و توکن‌های قابل تعویض نمونه‌ی بارز آن هستند.”


بیت‌پرت که در سال ۲۰۰۳ تاسیس شده است، به سرعت به یک بازار جهانی آنلاین موسیقی تبدیل شد که دی جی‌ها میتوانند قطعاتی که در طول مجموعه خود پخش میکنند را خریداری کنند.


توکن غیر قابل تعویض بیت‌پرت


علاوه بر پذیرش بیت کوین، بیت‌پرت همچنین اولین مجموعه‌ی NFT خود را با عنوان “Music for Future Dance Floors” منتشر خواهد کرد.


این مجموعه شامل ۱۰ قطعه‌ی انحصاری از دی جی‌های مشهور جهان از جمله Boys Noize است که با لیدی گاگا برای آخرین آلبوم او همکاری کرده است.


هفته‌ی گذشته، گروه Kings of Leon آخرین آلبوم خود را به صورت NFT معرفی کردند. شاون مندز و د ویکند (The Weeknd) از مشهورترین موسیقی دانانی هستند که به آخرین جنون کریپتویی پیوسته‌اند.


این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی هلاکوئی نمی باشد.



منبع: u.today


انتهای خبر

0
0