رمزارز نیوز
1401/06/30
14:00
ارتقای کاردانو نزدیک است؛ آیا صرافی‌ها آماده‌اند؟!

صرافی Binance.US، زیرمجموعه آمریکایی غول ارزهای دیجیتال بایننس، به جدیدترین پلتفرم معاملات رمزارزی تبدیل شده… مطالعه مطلب ...

صرافی Binance.US، زیرمجموعه آمریکایی غول ارزهای دیجیتال بایننس، به جدیدترین پلتفرم معاملات رمزارزی تبدیل شده که پشتیبانی از هارد فورک Vasil کاردانو را شروع می‌کند. این صرافی همچنین اعلام کرده که سپرده‌گذاری و برداشت توکن ADA را در روز پنج‌شنبه به طور موقت متوقف خواهد کرد.


طبق آخرین به‌روزرسانی ارسالی از شرکت IOHK، اکثر صرافی‌هایی که ۷۳ درصد از نقدینگی ADA را تشکیل می‌دهند، از ۲۰ سپتامبر آماده ارتقا هستند. در این میان، صرافی Coinbase، بزرگترین صرافی ایالات متحده، هنوز از این ارتقای کاردانو پشتیبانی نکرده، اما در حال انجام این کار است. همچنین، لازم به ذکر است که ZB.com، تنها صرافی برتر از نظر نقدینگی است که هنوز فرآیند پشتیبانی را آغاز نکرده است.


انتظار می‌رود که این ارتقای بسیار پرحاشیه در ۲۲ سپتامبر اتفاق بیفتد و پیشرفت‌های قابل‌توجهی را برای بلاکچین کاردانو به ارمغان بیاورد.


در همین حال، با توجه به داده‌های DefiLlama، پلتفرم Aada Finance، یک پروتکل وام‌دهی در شبکه اصلی کاردانو، رشد شگفت‌انگیزی را در مجموع ارزش قفل شده (TVL) خود ثبت کرده است. در زمان انتشار این خبر، ارزش کل دارایی‌های قفل‌شده در Aada Finance، رشد ۵۶۵,۸۷۳ درصدی را در هفت روز گذشته نشان می‌دهد.


پلتفرم Aada Finance، اولین پلتفرم در نوع خود است که امکان وام دادن و استقراض دارایی‌های بومی کاردانو را فراهم می‌کند. این پلتفرم در هفته گذشته پس از ماه‌ها استفاده از شبکه آزمایشی عمومی، بر بستر شبکه اصلی کاردانو راه‌اندازی شد.


انتهای خبر

0
0