سهامیاب - آموزش بورس
1400/06/15
08:25
#حمل‌ونقلی ⛴در گروه حمل و نقلی، معاملات نسبتا خوبی را شاهد هستیم. با عقب‌نشینی صنایع بزرگ، این روزها صنایع کوچک‌تر در حال جبران بخشی از سقوط جدی ا...

#حمل‌ونقلی



⛴در گروه حمل و نقلی، معاملات نسبتا خوبی را شاهد هستیم. با عقب‌نشینی صنایع بزرگ، این روزها صنایع کوچک‌تر در حال جبران بخشی از سقوط جدی اخیر هستند.



🚢در این گروه #حکشتی پس از اصلاح از مرز قیمت‌های ۲.۱۰۰ تومان تا کانال ۱.۷۰۰ تومان، مجددا مورد توجه قرار گرفته است. این سهم هدف میان‌مدتی ۳.۲۰۰ تومانی را دنبال می‌کند اما برای رسیدن به این هدف نیاز به گذر پر قدرت از مقاومت ۲.۱۰۰ تومانی دارد. حکشتی می‌تواند با یک برنامه افزایش سرمایه پر و پیمان مسیر حرکتی خود را هموار نماید.



🚛در سوی دیگر #حفارس را داریم که با گذر از مقاومت ۳۸۰ تومانی، معاملات قدرتمندتری را تجربه می‌کند. اگرچه حفارس از نظر بنیادی وضعیت قابل دفاعی ندارد اما به لحاظ تکنیکی پتانسیل رشد تا دو هدف ۵۰۰ و ۵۹۰ تومانی را دارد.



⚓️و در نهایت اشاره‌ای هم به #حسینا که به عملیات تخلیه و بارگیری محموله از عرشه کشتی تا استقرار در کانتینر می‌پردازد، داشته باشیم. این سهم پس از یک اصلاح خوب به سطح حمایتی ۵.۸۰۰ تومان واکنش نشان داده است. هدف ۷.۴۰۰ تومانی را برای این سهم متصوریم اما ممکن است در این مسیر اصلاح‌هایی را داشته باشیم.





انتهای خبر

0
0