سهامیاب - آموزش بورس
1400/06/30
08:24
#سرمایه‌گذاری #هلدینگ ✍️در گروه سرمایه‌گذاری و چندرشته‌ای روند معاملات دوسویه دنبال می‌شود. شاخص این گروه طی روزهای اخیر در یک اتفاق عجیب کف قبلی ...

#سرمایه‌گذاری #هلدینگ



✍️در گروه سرمایه‌گذاری و چندرشته‌ای روند معاملات دوسویه دنبال می‌شود. شاخص این گروه طی روزهای اخیر در یک اتفاق عجیب کف قبلی خود را از دست داده و مستعد ادامه اصلاح تا سطوح ۲۴ هزار واحدی خواهد بود.



🌀در این گروه #وامید پس از پیشروی تا یک قدمی سقف تاریخی، همگام با بازار وارد روند اصلاحی شده است. با این حال روند معاملات در سطوح حمایتی ۱.۲۰۰ تومان بد نیست. لذا در صورتی که این نماد بتواند خودش را بالای این حمایت با حدضرر ۵ درصدی تثبیت کند، شکستن سقف قبلی کار چندان سختی نخواهد بود. وامید با ارزش خالص دارایی ۲.۵ همت، P/NAV حدود ۵۰ درصدی دارد که می‌تواند محرک خوبی برای سهم باشد.



📉در طرف دیگر با توجه به اینکه #وغدیر واکنشی به حمایت استاتیک خود نشان نداده، ظن اصلاح تا قیمت‌های ۱.۲۵۰ – ۱.۳۰۰ تومانی برابر با خط روند صعودی تقویت شده است. لازم به ذکر است NAV وغدیر به ازای هر سهم حدودا ۲.۵۰۰ تومان است.



✅و در نهایت به #وصندوق می‌رسیم که با پس از رشد خوب اخیر با فشار عرضه رو‌برو شده است. رقم ۱۶۵۰ تومان برای وصندوق می‌تواند حمایت معتبری باشد.



✅ 📊👈سهام یاب



انتهای خبر

0
0