بورس۲۴
1400/05/04
15:39
چه گروه‌هایی بیشترین اثر مثبت و منفی را بر شاخص تیرماه داشتند؟

گروه استخراج سایر معادن با ۴۴.۸ و محصولات چوبی با ۱۷.۶ به ترتیب بیشترین اثر مثبت و منفی را بر شاخص بورس در جریان معاملات تیرماه امسال از خود بجای گذاشتند.

بورس۲۴ : گروه استخراج سایر معادن با ۴۴.۸ و محصولات چوبی با ۱۷.۶ به ترتیب بیشترین اثر مثبت و منفی را بر شاخص بورس در جریان معاملات تیرماه امسال از خود بجای گذاشتند.


شاخص بورس در تیرماه امسال با رشد ۱۴۲ هزار و ۶۴۱ واحدی معادل ۱۲.۲۱ واحد رشد کرد و در ارتفاع یک میلیون و ۳۱۱ هزار و ۳۰۶ واحد قرار گرفت.


استخراج سایر معادن با ۴۴.۸ درصد، خدمات فنی و مهندسی با ۴۱.۴ درصد، استخراج زغالسنگ با ۲۶.۸ درصد، تامین آب، برق و گاز با ۲۶.۷ درصد و حمل و نقل با ۲۶.۳ درصد بیشترین اثر مثبت و محصولات چوبی با ۱۷.۶ درصد، انتشار، چاپ و تکثیر با ۱۱.۵ درصد، ساخت دستگاه‌ها و وسایل ارتباطی با ۹.۷ درصد، سرمایه‌گذای‌ها با ۵ درصد و کاشی و سرامیک با ۳.۸ درصد بیشترین اثر منفی را بر شاخص بورس در نخستین ماه تابستان امسال داشتند.


همچنین در ماهی که گذشت خودرو و ساخت قطعات با ۴۱۵۸۴میلیون سهم، بانکها و موسسات اعتباری با ۱۷۳۹۶میلیون سهم، سرمایه‌گذاری‌ها با ۱۴۶۸۵ میلیون سهم، فلزات اساسی با ۵۹۷۵میلیون سهم، محصولات شیمیایی با ۵۳۳۰میلیون سهم، فرآورده‌های نفتی، کک و سوخت هسته‌ای با ۵۲۷۸میلیون سهم، شرکت‌های چند رشته‌ای صنعتی با ۴۷۱۲میلیون سهم، انبوه سازی، املاک و مستغلات با ۴۶۹۷ میلیون سهم، ساخت محصولات فلزی با ۴۳۳۹ میلیون سهم و محصولات غذایی و آشامیدنی بجز قند و شکر با ۲۸۱۰ میلیون سهم بیشترین حجم معاملات ماهانه را به نام خود ثبت کردند.


انتهای خبر

0
0