آکادمی هلاکوئی
1400/10/30
17:10
پلتفرم Bit.Store، یک نقطه ورود آموزشی و سرگرم کننده برای سرمایه گذاران تازه کار!

بیت استور(Bit.Store)، یک پلتفرم جهانی سرمایه گذاری ارزهای…

بیت استور( Bit.Store )، یک پلتفرم جهانی سرمایه گذاری ارزهای دیجیتال اجتماعی است که ابزارهایی را در اختیار سرمایه گذاران سطح ابتدایی قرار می دهد تا بلافاصله سرمایه گذاری در ارزهای دیجیتال را شروع کنند. Bit.Store با گنجاندن یک عنصر اجتماعی در پلتفرم خود، به معامله گران با سطوح مختلف تجربه اجازه می دهد تا به بانک اطلاعاتی از چندین معامله گر، استراتژی های سرمایه گذاری، سوابق سودآوری، سوابق تراکنش ها و موارد دیگر دسترسی داشته باشند تا بتوانند تصمیمات سرمایه گذاری هوشمندانه تری بگیرند.


سرمایه گذاری بر روی ارزهای رمزنگاری شده مانند بیت کوین( Bitcoin )، منجر به ورود ۹.۳ میلیارد دلار در سال گذشته شده است. با این حال، پلتفرم‌های سرمایه‌گذاری موجود برای معامله‌گران دارای منحنی یادگیری تند، عدم دانش سرمایه‌گذار، هزینه‌های بالا و سایر مسائل است. بر اساس ارزش خالص حساب خود، سرمایه گذاران به طور خودکار در یک باشگاه عضو می شوند و به آن یک مدیر تخصیص دارایی اختصاص داده می شوند که منابع آموزشی، اخبار، تحلیل سرمایه گذاری و موارد دیگر را ارائه می دهد.


Bit.Store با استفاده از رابط کاربری آسان و بصری پلتفرم و کارمزد صفر برای خرید ارز دیجیتال، استرس سرمایه گذاری را کاهش می دهد. Bit.Store در اروپا و آسیای جنوب شرقی محبوبیت پیدا کرده است و در حال حاضر، محبوب‌ترین پلتفرم سرمایه‌گذاری اجتماعی کریپتو برای معامله‌گران مبتدی در اندونزی است.


کارل ماس( Carl Moss )، یکی از بنیانگذاران Bit.Store ، گفت: « Bit.Store پلتفرمی است که منابع دانش قابل اعتماد را برای استفاده از همه نوع معامله گران، گرد هم می آورد. ما می‌خواهیم اطمینان حاصل کنیم که هر فردی که می‌خواهد تجارت بیت‌کوین و سایر ارزهای دیجیتال را شروع کند، می‌تواند بلافاصله شروع به کار کند و نگران امنیت یا هزینه‌های بالا نباشد.»


Bit.Store که جامعه را در هسته اصلی ماموریت خود قرار داده است، متعهد است که به بهبود تجربه کلی استفاده از پلتفرم خود ادامه دهد، زیرا جنبه های سوشال فای( social-fi ) و Web۳ کسب و کار خود را توسعه می دهد.


به این ترتیب، این تیم به طور مداوم Bit.Store را با محتوایی به روز می کند که دانش کاربر را از روندهای این صنعت، مهارت های تجرید و موارد دیگر افزایش می دهد. علاوه بر این، Bit.Store قصد دارد KOL و رسانه های حرفه ای را معرفی کند که می توانند کاربران را در مسیرهای سرمایه گذاری راهنمایی کنند.


Bit.Store در حال حاضر امکان پرداخت فیات را از ۴۰ سرویس مختلف از سراسر جهان از جمله ویزا ( Visa )، مسترکارت ( MasterCard ) و امریکن اکسپرس ( American Express ) در میان بسیاری از ارائه دهندگان محلی دیگر فراهم می کند.



این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی هلاکوئی نمی‌باشد .


منبع: u.today


انتهای خبر

0
0