آکادمی هلاکوئی
1400/01/31
11:00
کمپانی Newegg دوج کوین را به گزینه های پرداخت خود افزود

در جشن DogeDay#، یکی از خرده فروشان پیشرو…

در جشن DogeDay # ، یکی از خرده فروشان پیشرو در زمینه فناوری در آمریکای شمالی با نام Newegg، اعلام کرد که این شرکت اکنون به طور رسمی دوج کوین را به عنوان یک روش پرداخت می پذیرد.


اندرو چوی (Andrew Choi)، مدیر ارشد برند نیواگ (Newegg)گفت:


“هیجان و شتاب ایجاد شده پیرامون این ارز رمزپایه غیرقابل انکار است، جهش چشمگیر اخیر در قیمت دوج کوین نیز بر لزوم سهولت استفاده از این ارز هنگام خرید برای مشتریان تاکید دارد.”


کمپانی Newegg در گذشته نیز طرفدار ارزهای رمزپایه بوده است. در سال ۲۰۱۴، این شرکت پذیرش بیت کوین برای خرید را آغاز کرد. قبل از اعلام رسمی، توییتر این شرکت تیزر تبلیغاتی زیر را در بستر رسانه های اجتماعی منتشر کرد:


توئیت - کمپانی Newegg دوج کوین را به گزینه های پرداخت خود افزودتوئیت - کمپانی Newegg دوج کوین را به گزینه های پرداخت خود افزود

قبل از Newegg، مارک کوبان اعلام کرده بود که تیم NBA با مشارکت BitPay به مردم اجازه می دهد تا برای خرید بلیط و کالا از دوج کوین (DOGE) استفاده کنند.


کوبان در گفتگو با DealBook افشا کرد که تصمیم گرفته است پرداخت با رمزارز DOGE را قبول کند. او قبلا گفته بود که بعضی اوقات در کسب و کار خود باید کارهایی سرگرم کننده انجام دهید.



این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی هلاکوئی نمی باشد.


منبع: ambcrypto


انتهای خبر

0
0