بورس۲۴
1401/05/25
18:06
توضیحات «وسنا» در خصوص عملکرد

به گزارش کدال نگر بورس ۲۴، شرکت سرمایه گذاری نیروگاهی ایران- سنا بیان داشت در راستای اجرائیه دادگاه عمومی قضایی شهید مدنی و به منظور تعیین تکلیف پرونده نیروگاه شهید کاوه قاین مقرر گردید شرکت توانیر از تاریخ ۱۴۰۰.۰۱.۰۱ مالکیت نیروگاه را به این شرکت منتقل نماید. با گذشت ۴ ماه از این توافق انتقال مذبور صورت نگرفت. لذا در با پیگری های انجام گرفته اجرای حکم در محل نیروگاه انجام و مالکیت منتقل شد.

توضیحات «وسنا» در خصوص عملکرد

به گزارش کدال نگر بورس۲۴ ، شرکت سرمایه گذاری نیروگاهی ایران- سنا بیان داشت در راستای اجرائیه دادگاه عمومی قضایی شهید مدنی و به منظور تعیین تکلیف پرونده نیروگاه شهید کاوه قاین مقرر گردید شرکت توانیر از تاریخ ۱۴۰۰.۰۱.۰۱ مالکیت نیروگاه را به این شرکت منتقل نماید. با گذشت ۴ ماه از این توافق انتقال مذبور صورت نگرفت. لذا در با پیگری های انجام گرفته اجرای حکم در محل نیروگاه انجام و مالکیت منتقل شد.


در خصوص تقسیط تسهیلات ارزی نیروگاه خرم آباد بانک ملی درخواست انعقاد متمم قرارداد به منظور بهره مندی از مزایای آیین نامه اجرایی ماده ۲۰ قانون رفع موانع تولید رقابت پذیر و تسویه ۳ قسط اول از محل مسدودی حساب شرکت را نموده که متمم این قرارداد به بانک ارسال و ۷ قسط از ۱۰ قسط پرداخت گردید. کل مبلغ ریالی اقساط نیز ۱.۱۵۸ میلیارد ریال بوده است.

وسنا2
انتهای خبر

0
0