سینا سلیمانی
1399/10/30
19:45
🎯#فخوز فولاد خوزستان و یک گزارش بسیار خوب ! فخوز در ۹ ماهه ۲۰۹۰۰ میلیارد تومان فروش و ۷۲۰۰ میلیارد تومان سود خالص محقق کرده ، به عبارتی ۱۴۴ تومان ...

🎯#فخوز



فولاد خوزستان و یک گزارش بسیار خوب ! فخوز در ۹ ماهه ۲۰۹۰۰ میلیارد تومان فروش و ۷۲۰۰ میلیارد تومان سود خالص محقق کرده ، به عبارتی ۱۴۴ تومان به ازای هر سهم. در حالی که شش ماهه ۱۱۲۰۰ میلیارد تومان فروش و ۳۶۰۰ میلیارد تومان سود خالص محقق شده بود ، یعنی ۷۲ تومان به ازای هر سهم.



بنابراین در پاییز دوبرابر نیمه نخست سال فروش و سود خالص محقق کرده. در حالی که متوسط نرخ شمش از حدود ۶.۷ میلیون تومان به ۹.۵ میلیون تومان رسیده اما در زمستان این عدد در سطح ۱۳.۵ قرار دارد ! حاشیه سود خالص شرکت به ۳۵٪ افزایش پیدا کرده.



در تحلیل قبلی اشاره شد که احتمالا در فصل زمستان هم حدود ۱۱-۱۲ همت فروش خواهد داشت که جمع فروش شرکت رو به ۳۱-۳۲ همت خواهد رساند. بنابراین سود خالص امسال حدود ۲۲۰ الی ۲۴۰ تومان خواهد بود که بنظر میرسه با همین روند به راحتی محقق خواهد شد.


برای سال ۱۴۰۰ هم با متوسط نرخ شمش ۵۷۰ دلاری در حالت محتاطانه و دلار ۲۴۰۰۰ تومانی ، فروش شرکت به ۵۰۶۰۰ میلیارد تومان و سود خالص به ۳۸۴ الی ۴۰۰ تومان‌خواهد رسید !

انتهای خبر

0
0