بورس پرس
1400/06/13
00:00
۱۹ شرکت در طبقه بندی جدید به تابلو زرد و نارنجی بازار پایه منتقل شدند

فرابورس از جدیدترین طبقه‌بندی شرکت‌های حاضر در تابلوهای بازار پایه رونمایی کرد که طبق آن ۱۵ شرکت به تابلو زرد و ۴ شرکت به تابلو نارنجی منتقل شدند.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس ، شرکت فرابورس از جدیدترین طبقه‌بندی شرکت‌های حاضر در تابلوهای بازار پایه رونمایی کرد که بر اساس آن ۱۵ شرکت به تابلو زرد و ۴ شرکت به تابلو نارنجی منتقل شدند.


طبقه‌بندی شرکت‌های درج‌شده در بازار پایه طبق ماده ۲۱ دستورالعمل پذیرش، عرضه و نقل و انتقال اوراق بهادار در فرابورس انجام شده است و شرکت‌ها بر اساس سطح افشای اطلاعات و ارائه صورت‌های مالی طبقه‌بندی می‌شوند.


به این ترتیب، شرکت‌های بانک شهر، بانک رفاه کارگران، بنیان دیزل، بیمه حافظ، هپکو، توسعه بین‌المللی پدیده شاندیز، سرمایه‌گذاری امین توان آفرین‌ساز، سرمایهگذاری صنعت پتروشیمی ساختمان خلیج فارس، فروشگاه‌های زنجیره‌ای رفاه، قند بیستون، کشت و صنعت آبشیرین، کیسون، گروه صنعتی سدید، گروه صنعتی ناب و مواد ویژه لیا، ۱۵ شرکتی هستند که به تابلو زرد منتقل شده و ارتقا یافته‌اند.


در سمت دیگر نیز شرکت‌های گرانیت بهسرام، تولید مواد اولیه الیاف مصنوعی، سرمایه‌گذاری چشم‌انداز توسعه شمال و شرکت نورد و لوله اهواز ۴ شرکت دیگری هستند که به تابلو نارنجی بازار پایه منتقل شده‌اند.


زمان توقف نمادها و بازگشایی شرکت‌هایی که به این دو تابلو منتقل شده‌اند طی اطلاعیه ای در روزهای آینده اطلاع رسانی خواهد شد.


تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir


انتهای پیام


انتهای خبر

0
0