بورس۲۴
1401/05/24
13:18
چرخش بازار در نیمه دوم؛ حقیقی ها باز هم خریدار شدند

ارزش معاملات خرد به حدود ۳,۴ هزار میلیارد تومان رسید که نسبت به دیروز بالغ بر ۸ درصد بهبود یافت. پرمعامله ترین گروه های امروز بازار به ترتیب خودرو و ساخت قطعات، بانک ها و موسسات، فلزات اساسی، محصولات شیمیایی و سرمایه گذاری ها بودند.

چرخش بازار در نیمه دوم؛ حقیقی ها باز هم خریدار شدند

بورس۲۴ : ارزش معاملات خرد به حدود ۳,۴ هزار میلیارد تومان رسید که نسبت به دیروز بالغ بر ۸ درصد بهبود یافت. پرمعامله ترین گروه های امروز بازار به ترتیب خودرو و ساخت قطعات، بانک ها و موسسات، فلزات اساسی، محصولات شیمیایی و سرمایه گذاری ها بودند.


گروه های مخابرات، خودرو و ساخت قطعات، اطلاعات و ارتباطات، فلزات اساسی، بانک ها و موسسات، فعالیت های کمکی مالی و خدمات فنی و مهندسی با بیشترین ورود پول حقیقی همراه شدند. گروه های شرکت های چند رشته ای صنعتی، محصولات شیمیایی، فراورده های نفتی و سرمایه گذاری ها در صدر بیشترین ورود پول حقوقی قرار گرفتند.


تراز پول خرد بازار در روز جاری منفی ۳۹ میلیارد تومان و در صندوق های با درامد ثابت بازار منفی ۱۵۳ میلیارد تومان بود.


نمادهای ذوب، وبملت، اخابر، ورنا، خساپا، تفارس، های وب، اسیاتک، وساپا و همراه بیشترین خریدهای حقیقی از حقوقی را تشکیل دادند. حقوقی ها بیش از همه وبانک، آریان، شپنا، فجام، بپاس، وپارس، شبندر، شستا، مبین و آریا را از حقیقی ها خریداری کردند.


شاخص کل که در ساعت اولیه بازار حدود ۲ هزار واحد افت کرده بود کل میز نزولی خود را برگشت و در پایان با ۴۴ واحد رشد نسبت به دیروز به کار خود خاتمه داد. وبملت، اخابر و خودرو بیشترین نقش را در بالا کشیدن شاخص داشتند. فولاد، فملی، فارس و کگل پررنگ ترین نقش منفی را ایفا کردند. شاخص هموزن با رشد یک هزار و ۷۸۰ واحدی خود را به بالای ارتفاع ۳۹۷ هزار واحد رساند. شاخص فرابورس اما ۲۰ واحد کاهش داشت.

انتهای خبر

0
0