سنا
1400/04/23
15:59
«پارس»، نماد پرطرفدار حقیقی‌ها و «وآیند» نماد پرطرفدار حقوقی‌ها

در جریان معاملات روز جاری، افزایش سهام حقیقی‌ها در ۷۶ نماد و افزایش سهام حقوقی‌ها در ۸۳ نماد به بیش از یک میلیارد تومان رسید. جمع تغییر مالکیت دسته اول ۴۲۰میلیارد تومان و تغییر مالکیت دسته دوم ۳۸۰ میلیارد تومان بود.

به گزارش پایگاه خبری بازار سرمایه (سنا) و به نقل از بورسینه، در جریان معاملات امروز (چهارشنبه، ۲۳ تیرماه ۱۴۰۰) بورس، حقیقی‌ها حدود ۲۵ میلیارد تومان وارد بازار سهام کردند. ارزش کل معاملات خرد ۶ هزار و ۳۱۰ میلیارد تومان بود، افراد حقیقی ۸۴ درصد یعنی پنج هزار و ۲۸۰ میلیارد تومان سهام خریدند و مازاد خریدشان مقدار قابل توجهی از کل معاملات نشد .


بیشترین ورود پول حقیقی به بورس و فرابورس در سه گروه «محصولات شیمیایی»، «رایانه و فعالیت‌های وابسته به آن» و «خدمات فنی و مهندسی» رقم خورد در حالی که برآیند معاملات گروه‌های «بانک‌ها و موسسات اعتباری» و «فلزات اساسی»به نفع حقوقی‌ها تمام شد .


سه نماد «پارس»، «نوری» و «آپ» لقب بیشترین افزایش سهام حقیقی را به خود اختصاص دادند، توجه حقوقی‌ها نیز بیشتر به «وآیند»، «نمرینو» و «تاپیکو» معطوف بود .


مالکیت حقیقی در ترکیب سهامداری پتروشیمی پارس حدود ۴۰میلیارد تومان افزایش یافت و از سوی دیگر سهامداران حقوقی بانک آینده با برتری حدود ۲۵میلیارد تومانی ابتکار عمل را در دست گرفتند .


امروز افزایش سهام حقیقی‌ها در ۷۶ نماد و افزایش سهام حقوقی‌ها در ۸۳ نماد به بیش از یک میلیارد تومان رسید. جمع تغییر مالکیت دسته اول ۴۲۰میلیارد تومان و تغییر مالکیت دسته دوم ۳۸۰ میلیارد تومان بود .


تغییر مالکیت حقیقی/ حقوقی



بزرگ‌ترین تغییرات مالکیت صنایع برتر



انتهای خبر

0
0